Handtekening

Status
Niet open voor verdere reacties.

PvanNeerven

Gebruiker
Lid geworden
17 okt 2002
Hallo helpers,

Sinds enige tijd heb ik trubbel met mijn dig. handtekening.
Ik heb ooit een digitale handtekening ingesteld maar elke keer als ik een mailtje wil versturen kan dat niet want ik krijg dan de mededeling dat het niet kan vanwege de digitale handtekening.
Ik haal dan elke keer het vinkje weg en dan gaat het mailtje wel verder.
Ik wil die handtekening wel kwijt maar afvinken helpt absoluuut niet.
Groetjes,

Even gegoogled:

Om automatisch elektronische handtekeningen te laten toevoegen aan al uw uitgaande emails, kiest u de werkbalk Extra --> Opties --> Beveiliging.

U vinkt de keuze "een digitale handtekening toevoegen aan alle uitgaande berichten" aan. Daarna klikt u op "geadvanceerd". In dit venster klikt u "altijd mijn digitale handtekening gebruiken bij coderen van e-mail", "mijn digitale id aan ondertekende berichten toevoegen"; "certificaten van afzenders aan het adresboek toevoegen" en "controleren op ingetrokken digitale id's alleen als ik online ben" aan. Een screenshot vindt u hier

Hallo Freakey,
Ik krijg bij beveiliging een heel ander venster.
Ik heb windows xp.
Bij mij kun je niets aanvinken.
Ra, ra!
Groetjes,

Vreemd, ik probeer het net hier uit en het lukt wel.
Zou je miss een screenshot kunnen posten?

Hallo Freaky,

Sorry, dat ik nu pas antwoord, maar ik kon niet eerder.
Je hebt het over een screen shot en ik denk, dat ik weet wat je bedoelt.
Ik kan dat wel maken via de printscr- toets, maar hoe ik het in dit bericht moet zetten weet ik niet meer.
Als je me dat eerst wilt vertellen, kan ik duidelijk laten zien hoe het op mijn computer gaat.
Groetjes,

Dat klopt. Een screenshot maak je mbv Printscreen.
Je gaat naar paint, en druk op plakken.
Sla het bestand op als .JPG (dit vanwege de grootte)
En mail hem maar naar mij toe :)
Je kan hem hier ook als bijlage van een bericht zetten. Maar die mag niet groter zijn als 100 KB

Hallo Freakiej,
Ik denk dat de zaak is opgelost. Het ging er mij om dat ik bij het versturen van een e-mail niet het bericht kreeg dat ik het bericht niet mocht verzenden vanwege een ingestelde handtekening.
Ik vinkte dan telkens de handtekening af en stuurde het bericht dan wel verder.
Nu staat handtekening niet meer aangevinkt ik denk door een instelling bij Extra-Opties- Handtekening.
Het probleem is opgelost bedankt voor je advies.
Groeten,

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan