Handtekeningen op Windows Live Mail

Status
Niet open voor verdere reacties.

franky1234

Gebruiker
Lid geworden
13 dec 2003
Berichten
501
Goedendag,

Windows live mail valt me een beetje tegen.
Ben jaaaaarenlang Outlook Express gewend geweest.
Maar: kan ik handtekeningen toevoegen?

Reaktie graag naar: *KNIP*

Franky:(
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi,
er wordt volgens de voorwaarden normaliter in het topic gereageerd en niet via een mailadres.
Vraag meteen alles wat je wilt weten over WLM en maak niet steeds een nieuw topic aan.
Mvg,
Mik Zjegger
Mod Helpmij.nl
 
Even een reactie...

Windows Live Mail
En Windows Mail zijn 2 verschillende dingen. Dus de link die word genoemd wijst naar Windows mail ook wel WM. In Windows Live Mail is er niet het zelfde optie scherm als Het zou misschien helpen als iemand een paar screenshots van Windows Live Mail.

En het woord "Handtekening" is te vinden als zodanig in WLM
Zie http://schoolenberg.info/WLM voor een paar screenshots.Ik moet zeggen dat ik nog niet heb kunnen vinden hoe je ze toevoegd.

Ik heb nog niet kunnen vinden waar je ze upload of insteld. Wel kan ik vinden waar je kan aan geven dat je een handtekening wilt plaatsen ....

Het gaat dus om Windows Live Mail!

Ik zag in een ander topic dat jullie ook al antwoorden op een WLMail vraag met een Windows Mail antwoord.
 
Laatst bewerkt:
hallo
ook zit met het zelfde probleem:confused:


persoonlijke e-mailafsluiting in wlmail

is er iemand die er een antwoord op weet?

met vriendelijke groet
 
@bbert
Welkom op Helpmij
Het is niet toegestaan in te breken in iemand anders zijn/haar topic.
Maar je vraag wil ik toch wel even beantwoorden, ga in WLM in de werkbalk naar>extra>opties>handtekeningen> vink aan "handtekening aan alle uitgaande berichten toevoegen"> ga naar handtekening bewerken en maak daar je handtekening. Je kunt evt. ook een handtekening in de vorm v.e. HTML- bestand toevoegen.
Het staat ook allemaal in de link die Terrabo geplaatst heeft, is in principe hetzelfde als Windows Mail.
 
Laatst bewerkt:
op zoek naar de handtekeningen instellingen in WLM

@bbert
ga in WLM in de werkbalk naar>extra>opties>handtekeningen> vink aan "handtekening aan alle uitgaande berichten toevoegen">

Hoi Mik,

Als ik het bij het verkeerde eind heb wil ik het graag weten maar in mijn post hierboven heb ik een link geplaatst waar een screenshotje te zien is van mijn WLM Desktop.
De ">extra>opties>handtekeningen>" kan ik er echt niet vinden zoals je beschreef.
Waarschijnlijk ben ik gewoon blind hoor.

Met vriendelijke groet
Marco
 
Laat ik ook maar een poging doen:

Ga naar de start knop; opties; mail
20111005mail1.jpg


In dit scherm ga je naar het tabblad Handtekeningen en klik je op nieuw
vervolgens wijzig je de tekst in het onderste stukje en klik je op OK
20111005mail2.jpg


Als je nu een nieuw e-mail bericht maakt, kun je de handtekening kiezen bij Invoegen; Overige; Handtekening.
20111005mail3.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan