Hangen Blijven

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb je dit probleem al lang?

Heb je ook nog andere problemen met je pc op dit moment?

Dit probleem heb ik ongeveer een maand of iets meer.maar verder heb ik geen problemen met de pc.

En er komt geen foutmelding?

Heb je al es een schijfcontrole gedaan?

Ik doe geregeld schijfcontrole en sinds een week met het programma Diskeeper 6.0 wat veel sneller werkt!!
Maar inderdaad geen last van foutmeldingen.

Weet je hoe je het register kan repareren? Zo nee:

Start de pc op in DOS en na de A:\-prompt typ je: scanreg /fix gevolgd door ENTER.

Je bedoeld met een opstartdiskette naar dos?en dan dat commando?maar kan dit verder geen kwaad?wat doet dit commando dan?

Geplaatst door bertho
Je bedoeld met een opstartdiskette naar dos?en dan dat commando?maar kan dit verder geen kwaad?wat doet dit commando dan?

Ja, met een bootdisk. (of via Start-Afsluiten-Opnieuw opstarten in DOS-modus)

Dit commando loopt je register na en kijkt of er eventuele fouten inzitten en repareert deze indien nodig.

Ook is er het commando scanreg /restore maar dat zou ik niet doen.

Dan moet je namelijk een soort van herstelpunt kiezen, maar het kan dan zo zijn dat je dan dingen als de resolutie enzo opnieuw moet instellen.

Geplaatst door bertho
Doet het programma microsoft regcleaner niet hetzelfde?

Als ik het goed begrepen heb, is dat een register-opschoner en kan deze niet het register herstellen. Of wel?

zoveel verstand heb ik nou van pc's.
Maar ik kan geen verdere problemen krijgen na dit commando te hebben uitgevoerd?

Ik zal dit morgen ff proberen ik ben nu n.l. met ander dingen aan het prutsen.

Alvast bedankt en misschien tot morgen?

Geplaatst door bertho
zoveel verstand heb ik nou van pc's.
Maar ik kan geen verdere problemen krijgen na dit commando te hebben uitgevoerd?

Ik zal dit morgen ff proberen ik ben nu n.l. met ander dingen aan het prutsen.

Alvast bedankt en misschien tot morgen?

Is goed.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan