Hannspree laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

janpiester

Gebruiker
Lid geworden
24 feb 2006
Beste Helpmij,

Heb een Hannspree mini laptop gekocht waar windows XP op zat. Heb er een legale windows 7 op geinstalleerd.

Probleem is nu;

1. kan de wifi niet inschakelen (moet normaal met FN+F11) maar het is net of de hele toetsenbord stijl is veranderd.

2. de camera webcam doet het niet. deze moet ik inschakelen met FN+F6. Maarja dat kan niet omdat de toetsenbord stijl anders is. hoe moet ik dit fixen?

Heb je al op de site van de fabrikant gekeken naar drivers voor W7?

Bedankt voor de links :cool:

Heb alle Windows 7 drivers geinstalleerd. Toetsenbord doet het goed en de camera ook.

Probleem is nu: Als ik de WLAN (wifi) draadloos internet inschakel dan vind die geen enkel netwerk.. Terwijl dat op voorheen besturingssysteem (windows xp) een stuk of 25 draadloze netwerken waren..

Dus ik heb het gevoel dat de internet nog niet goed is.

Hoe moet ik dit repareren?

bij voorbaat dank.

hoe bevalt je laptop?

hoi, hoe bevalt de laptop nu?
ik wil ook een hannspree kopen omdat de specs goed zijn en vooral de prijs.

groet, patrick

Beste Helpmij,

Heb een Hannspree mini laptop gekocht waar windows XP op zat. Heb er een legale windows 7 op geinstalleerd.

Probleem is nu;

1. kan de wifi niet inschakelen (moet normaal met FN+F11) maar het is net of de hele toetsenbord stijl is veranderd.

2. de camera webcam doet het niet. deze moet ik inschakelen met FN+F6. Maarja dat kan niet omdat de toetsenbord stijl anders is. hoe moet ik dit fixen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan