Haperen van geluid

Status
Niet open voor verdere reacties.

corvette016

Gebruiker
Lid geworden
20 feb 2004
hallo allemaal

ik heb een probleem met me geluid als ik mp3's luister of een film kijk op me pc dan is het geluid perfect, maar als ik een voice programma wil gebruiken zoals ventrilo of een spel will spelen zoals command & conquer 3 dan happert het geluid heel erg net als of er een robot praat ik heb geen idee wat het is ik heb een nieuwe directx geinstaleerd maar dat heeft niets geholpen weet iemand wat er aan de hand is ? :)

Ik begrijp dat je geluidsproblemen hebt met je headset? Welke Windows gebruik je en welke geluidskaart?

het probleem is dat als ik zeg maar een spel speel en er wordt in gesproken dan hapert het geluid heel erg ik heb het alleen met spellen en met ventrilo mp3's etc werkt gewoon goed maar een voice programma of een spel hapert heel erg en ik gebruik windows xp home en ik gebruik een onboard geluidskaart

ja idd daar moet je een headset bij gebruiken en dan hapert het geluid ook netals oer de boxen. Ik vind het erg vreemd want met muziek over me headset klinkt prima :shocked:

Het lijkt me het beste als je alle audio-instellingen even naloopt. Dat kan hier. In het begin wordt wel gezegd, er is helemaal geen geluid, maar toch is de handleiding ook voor jou nuttig. Het gaat daar ook om Windows XP en een onboard-geluidskaart.

ik heb het gecontroleerd en alles staat goed bij mij. Wat ik me af vraag is, zijn er geen codecpacks voor geluid ? want messchien komt het wel daardoor, want ik weet toevallig wel dat als je een oude of geen hebt voor video dat je dan ook geen beeld hebt. dus is er een codecpack voor audio ? :)

Wat voor abonnement heb je? Kabel of ADSL, welke snelheid? Kijk anders je Netwerkverbindingen na. Rechtsklik op het LAN-icoon, dan Eigenschappen. Het moet er uitzien als in de afbeelding. Of kies Herstel.
.

Bijlagen

• LANEigenschappen.jpg
    LANEigenschappen.jpg
    41,6 KB · Weergaven: 49
ik zal even kijken maar het spel dat ik speel gaat niet via internet dus ik denk dat het daar weinig mee te maken heeft

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan