Haperend geluid na installatie van service pack 3

Status
Niet open voor verdere reacties.

wildcatnl

Gebruiker
Lid geworden
10 mrt 2008
Berichten
199
Dag allemaal,
Afgelopen weekend heb ik GTA IV op mijn computer geïnstalleerd. Hiervoor moest ik Service Pack 3 installeren van Windows XP. GTA doet het verder prima alleen het geluid hapert. Ik heb naar drivers gekeken maar kon die nergens vinden voor SP3. Ik heb Realtek HD Audio. Hopelijk kan iemand mij helpen.
Mvg, Wildcat
 
ligt aan gta4, heeft nog veel fouten, wacht tot de patch
 
hoe zoek jij op term: drivers voor sp3??

we gaan het ff anders doen
weet je welk moederbord je hebt?merk en type(indien zelfbouw)

of als het een zogenammde merkpc is (bijv medion,acer) daar dan het merk en type van??

dit evt tevinden met pcwizzard
http://www.cpuid.com/pcwizard.php
 
Dit is mijn systeem:
Moederbord: ASUS M2N-VM DVI
Videokaart: NVIDIA GeForce 8800 GT
Memory: 2048MB RAM
Processor: AMD Athlon(tm) 64 X2 Dual Core Processor 5200+, MMX, 3DNow (2 CPUs), ~2.7GHz
Merk staat er niet bij...
 
De drivers en de patch voor GTA geinstalleerd maar heeft beide niet geholpen.... :confused:
 
ja ok maar die al eens opnieuw gezet??

ik probeer maar mee te denken hoor.
vindt nog wel raar.
na instal van de sounddrivers je pc herstart??
 
Ik heb het er nog nooit opnieuw opgezet, maar DirectX heeft toch verder niets met geluid te maken?
 
hoihoi

resume:je hebt er alleen last van tijdens gamen??
geen uitroeptekens dus??
de chipset en sounddriver al keer opnieuw geinstalleerd??
wat heb je verders nog gedaan??
 
hoihoi

resume:je hebt er alleen last van tijdens gamen??
geen uitroeptekens dus??
de chipset en sounddriver al keer opnieuw geinstalleerd??
wat heb je verders nog gedaan??

Volgens mij is het probleem opgelost! :thumb: Ik heb bij dxdiag onder het tabblad geluid, het versnellingsniveau van hardware geluid op de 2e stand gezet; Basisversnelling. Ik heb geen idee wat dit inhoud maar kwam het ergens op internet tegen en tot nu toe hapert het geluid niet meer. Ik heb nog niet zo veel tijd gehad om het uitgebreid te proberen, zal nog posten of het echt geholpen heeft. ;)
Mvg,
 
ik ben benieuwd.tja is niet het eerste waar men naar zoekt om je probleem optelossen.denk als we door waren gegaan dat we daar wel aan toe gekomen waren.
goed van je dat je ook wat zelfonderzoek gedaan hebt.:thumb:

succes ermee
 
Volgens mij heeft het geholpen, ik heb al een paar uur GTA gespeeld en het geluid doet het nog prima! In ieder geval bedankt allemaal en mocht er toch nog iets gebeuren dan post ik wel weer wat.
Mvg,
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan