haperende videokaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

alledieren

Gebruiker
Lid geworden
6 apr 2006
Berichten
15
Hoi hoi allemaal,:rolleyes:

Ik heb een videokaart van XGI Volari V3. Na installatie en de recente drivers te hebbben gedownload, komt het vaak voor, dat het scherm helemaal gevuld wordt met kleuren, zodat de rest onzichtbaar wordt, ook veranderd de muiswijzer in een 'blok'. De computer geeft aan dat alle software goed functioneert. Wel als ik de computer uitzet, dan wordt aangegeven; "check Videocable". In de bios kan ik niet onboard videouitschakelen, dit gebeurd automatisch als je een andere videokaart in het agp slot installeert. ook heb ik de ouwde drivers verwijderd van mijn onboard videokaart.

Wie , oh wie weet hier raad op????

Ontzettend bedankt alvast.

Groetjes,

Johan:D
 
Zit je videokaart wel goed in het slot gedrukt ?
 
Hoi Jozo,

Alles is goed geïnstalleerd en de ook de juiste drivers.

Johan
 
Hoi Jozo,

Trouwens, ik vind het ook raar, dat als de computer wordt afgesloten er op het scherm verschijnt: "check video cable".
 
Hallo

Mits je zelf vermeld , dat je dit probleem hebt nadat je drivers hebt geupdate , zou ik de vorige , korrekt werkende terug installeren.

"check video cable". is een foutmelding , die komt v/h scherm zelf , omdat hij geen videosignaal meer krijgt v/d p.c.

Is dus volstrekt normaal , want de p.c. is uitgeschakeld.

Peter
 
Hoi Peter,:thumb:

Bedankt voor je snelle reactie,

Peter, helaas deed de videokaart ook vreemd met de ouwde drivers. Wat betreft het signaal van: "check video cable", dat kreeg ik voorheen nooit te zien toen de videokabel gewoon was aangesloten aan de connector van de onboard aansluiting, nadat de kabel is aangesloten op de connector van de nieuwe videokaart, dan kreeg ik bovenstaande vermelding.

Bedankt en groeten,

Johan
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan