hapering in beeld

Status
Niet open voor verdere reacties.

Daltona

Gebruiker
Lid geworden
18 feb 2013
hallo allemaal ik heb een vraag/probleem.

ik heb een pc met een radeon hd 7770 2gb videokaart, i7processor, en 8 ram.
bijna bij elk spel dat ik speel heb ik als ik beweeg een soort haperende horizontale lijn in het midden van mijn scherm. ik denk zelf dat het niet aan mijn videokaart lig omdat als ik bijvoorbeeld battlefield speel op high of op low ik hetzelfde probleem heb. als ik diablo 3 speel heb ik ook precies hetzelfde terwijl mijn computer die met gemak op zijn hoogst moet kunnen draaien. ik speel op een 22inch lcd scherm. wat dus eigenlijk een tv is. resolutie 1680/1050 dat geeft de tv aan dus heb het ook zo bij mijn spellen ingesteld. ik moet wel zeggen dat het bij diablo 3 meet laggy is alsof mijn internet niet goed is maar bij een guildwars 2 die ik op ultra speel heb ik helemaal nergens last van.

wie o wie kan mij helpen?

mvg robert

:) Gewoon eerst beeldscherm vernieuwingsfrequentie op hoogst zetten ....zou die probleem moetten oplossen ...:thumb:
302189c.jpg

bedankt voor je reactie, maar helaas daar stond hij al op..

:confused: Dan het kan zijn dat ook dit met temperatuur iets te maken heeft en dat misschien warme lucht je niet kwijt krijgen kan ? ( op video kaart is het ventilator actief of passief ? ) en/of en soms helpt video kaart drivers vernieuwen ?:confused:

Het is een gloednieuwe computer en het is er al gelijk als ik hem aanzet. En niet bij alle spellen. Bijv bij hitman absolution is het niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan