Haperingen onder Spelen Call of Duty 4

Status
Niet open voor verdere reacties.

Royol

Gebruiker
Lid geworden
22 dec 2007
Waneer ik dus Call of Duty 4 speel dan waneer ik ik schiet duel ben hapert het nog al flink
me ping staat ook altijd wat lager dan de rest en met onderdelen zijn:
Pentium 4 Cpu processor, 3.00 ghz,1 gb intern geheugen.

Ik hoop dat iemand me kan adviseren om het te kunnen verbeteren, want ik hekel me eraan al gaat het niet zoals het hoort:cool:

Welkom op Helpmij.:)

Wat voor videokaart heb je?

Ik heb je laatste bericht verwijderd, dit was alleen een "quote".(citaat)
als je niet weet hoe dit forum werkt, dan kun je in de volgende link een volledige uitleg vinden:
http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=294728
:)

Ga naar deze computer(klik met rechts) eigenschappen > hardware > apparaatbeheer > beeldschermadapters > hier staat je videokaart.

OO oke ik zal ffe doornemen, maar kan jij me wel een beetje verder helpen, anders ga ik vandaag nog naar de winkel om een video kaart te kopen :D (als hij niet goed is dan)

videokaart

Ik weet me video kaart al.
dat is een RADEON X550 Secondary (ATI Radeon Graphics Processor (0x5B73).

En één gb ram geheugen is eigenlijk wat te weinig voor dat soort spellen. Of tenminste in mijn ervaring is meer ram altijd beter.

ik denk ook dat het aan je video kaart ligt .. :D
het ram mag geen probleem zijn toch ..

Koop wel nieuwe processor, moederbord,voeding en ram geheugen
in 1 keer alles goed

cod4 vraagt recommended 1 gig

en dat heeft ie al

Dan zegt logisch denken toch echt dat het te weinig is aangezien je behalve het spel je ram ook voor andere dingen gebruikt. Ik heb laatst mijn ram verdubbeld en je ziet echt een toename in spellen. Oblivion loopt bijvoorbeeld met 2 gig ram veel beter dan met 1 gig terwijl 1 gig rame recommended is.

cod4 vraagt recommended 1 gig

en dat heeft ie al

Dan zegt logisch denken toch echt dat het te weinig is aangezien je behalve het spel je ram ook voor andere dingen gebruikt. Ik heb laatst mijn ram verdubbeld en je ziet echt een toename in spellen. Oblivion loopt bijvoorbeeld met 2 gig ram veel beter dan met 1 gig terwijl 1 gig rame recommended is.

Videokaart is waarschijnlijk het probleem ja (computers blijven vaag) maar nog steeds kan een extra gig ram echt veel verschil maken.

Ik neem aan dat je gelijk een nieuwe computer koopt ^^.

wanneer 1 gig recommended is in een game wordt dat niet contant gebruikt.

als je daarbij dan ook nog andere dingen "aan" hebt staan ben je eigenlijk niet goed bezig.(muv je os)

Daarom ligt het ook aan de videokaart als het constant is. Maar haperingen doordat ram gedumpt wordt is ook irritant. Je hebt altijd iets aan ^^
Een gigje extra kan nooit kwaad ;)

Veel succes trouwens met je computer!

Laatst bewerkt:
Mijn Oplossing

Ik koop: 2gb ram, duo core processor,nieuw moederbord,en 450 watt voeding

nieuwe videokaart heb ik al Asus 8500 Gt
Nieuwe hardeschijf heb ik niet nodig

Ik wil terug naar de goeie ouwe tijd waar je gewoon een spel in je computer stopte en dat hij het dan deed.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan