Hard disk chipset

Status
Niet open voor verdere reacties.

MemberM

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
13 jan 2006
hallo,

misschien dat jullie mij kunnen helpen; ik ben op zoek naar een printerplaatje van mn harde schijf. het is namelijk zo. ik heb een harde schijf gekocht, en deze in een case geinstalleerd. deze werkte ongeveer een half jaar super als externe harde schijf, maar na een plug in bij de pc van een maat, is deze (ik denk) gecrashed... hij word niet meer herkend in windows. ik heb de harde schijf dus uit de case gehaalt en zo in mn pc gedaan. idem. ook in de bios werd deze niet gevonden. nu, hij draait net zoals voorheen, zonder piepen of abnormale geluiden. dus ik dacht aan de chipset of het printerplaatje... misschien hebben jullie ideeen? het valt onder de garantie alleen de data is voor mij van belang. het gaat om een wd2500jb uit juni 2005. het model uit december heeft al een ander printerplaatje dus deze verwisselen helpt niet. ideeen?

gr Martijn

Dan zal je bij een Professonele hersteller terecht komen om je Data te redden

BANDIT123 zei:
Dan zal je bij een Professonele hersteller terecht komen om je Data te redden

hallo,

bedankt voor je reactie! het redden van data door een pro bredrijf kost en vermogen. daarom wil ik het proberen door het printerplaatje te vervangen. weet iemand waar ik deze kan kopen?

Martijn

Ik ben bang dat je de printplaatjes niet los kunt kopen.:( Je zal tegen dezelfde schijf aan moeten lopen, maar of je dit goed over kan zetten, vraag ik me af.:confused:

Ik zou zeggen ga eens terug naar die winkel misschien kunnen zij iets voor je doen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan