Hard-disk crash! Ohhh NEEEE!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jdvvries

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
17 mrt 2005
Beste gasten,
heeft iemand een tip voor mij? Heb een Sata 120 Gb schijf in 2 patities.

Met Defragmenteren ninaal gecrashed. Kon XP ook niet meer installeren en heb hem naar een compi. winkel gebracht. STUK zeggen ze! (****)

Ik heb zelf nog wel een oude IDE schijf maar computer kan die sata niet meer vinden. Niet via Administrative Tools -> Computer Management en ook niet via de bios.

C-patitie stond besturings-systeem en D-p. stonden nog al mijn (niet gebackupte) bestanden. Via een patision recovery diskette kon ik wel zien dat hij de 2 patities van resp. 40 en 80 Gb nog kon lezen. Maar durf daar niet mee te doen omdat ik bang ben dat ik alles op D weg haal.

Please help me! Hoe krijg ik die D-patitie weer aan de praat zodat ik me bestanden er vanaf kan halen! Handig progje of andere mannier!

Thanks Pino (y)

Misschien een rare kronkel van me. Probeer XP eens te installeren op D als XP om wijzigingen vraagt nee antwoorden!?

Kan hele harde schijf bij installatie van XP niet zien

Het probleem is dat bij de installatie van XP hij de hele harde schijf niet kan vinden. Dus geen C en D.

dit probleempje had ik ook met C en heb in de bios detectie uitgevoerd en het is goed gekomen. :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan