hard disk crash..

Status
Niet open voor verdere reacties.

zippy666

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
21 aug 2006
pc raakt nog tot aan het logo van windows,dan krijg ik de foutmelding van system32 en hall.dll ontbreekt,eb alle mogelijke maniere ondertusse geprobeerd allemaal tevergeefs..hall.dll van cd-rom(xp instal cd+dll file aleen) kopiere na windows dir
format geprobeert,t lukt tot aan de balk van hoe ver je zit,maar er komt geen vordering in en de 0 blijft op 0 staan..
scandisk ook nog geprobeerd uit te voere,ma slaagt op 37% vast en zegt da er beschadigde sectoren tusse zitte en dat onmogelijk is ze te repareren..
is er soms een optie da ik rond die beschadigde sectore ne omweg kan maken ofzo? da windows ze nimmer ziet ma da ze der nog wel zijn...
dus een format zit er ook niet meer in :s
en zou liefst zo veel mogelijk data nog wille kopiere...is redelijk belangrijke..

greetz & tnx in advance

mja dan zit ik nu nog met een klein probleempje..
tis ne dell D505 ma ikzou begot ni wete warek moet beginne te zoeke en in de bios staat ook geen hard disk info..

graak er niet uit jongens :s
tis een seagate schijf , maar zou begot niet wete waar te moete beginnen
nog een cd make die ik kan gebruike op de laptop,noch de juiste te moete kieze op de site
iemand die me ff verderhelpt?

tnx iedereen vo de moeite te doen.. ma ben er eindelijk in geslaagd om een format uit te voere,door windows instaleren te nemen ipv het systeemherstel dat je bekomt als je 'r' duwt bij de aller eerste mogelijkhede. juist dak nu wel alles kwijt ben maja..hopelijk kan ik et meeste terug recupereren me een of ander prog.. iemand die een goed weet?/ervaringen bij..
greetz & tnx

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan