Hard disk van 250GB na formatteren nog 127GB

Status
Niet open voor verdere reacties.

Peter Coolen

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
29 jan 2005
Hallo, ik heb een tweede hard disk in mijn computer van 250 GB, na formatteren blijf er maar 127 GB over.

Ik heb de schijf al verschillende malen geformateerd, en ook op verschillende manieren.

Het is een maxtor STM3250620a filmware r.3.AAD.

Met het programma SeaTools for window heb ik alle basic testen uitgevoerd deze waren allemaal pass.

De schijf heeft hiervoor altijd goed gewerkt.

Wie kan mij helpen?

BVD met vriendelijk groet,

Peter Coolen

Je kunt eens proberen, om met TreeSizeFree te achterhalen wat er op de schijf staat :
Heeft geen zin, je ziet een lege schijf van 127 GB. Er is nog een gedeelte van de schijf die niet gepartitioneerd is. Deze zul je in Treesize niet terug vinden. Indien de TS met Xp werkt, dan moet minimaal SP1 erop staan voor ondersteuning van partities groter dan 131 GB. Even bij deze computer (met rechts klikken) > beheren > schijfbeheer, kijk of daar een "niet gebruikte ruimte" staat.

Heeft geen zin, je ziet een lege schijf van 127 GB. Er is nog een gedeelte van de schijf die niet gepartitioneerd is. Deze zul je in Treesize niet terug vinden. Indien de TS met Xp werkt, dan moet minimaal SP1 erop staan voor ondersteuning van partities groter dan 131 GB. Even bij deze computer (met rechts klikken) > beheren > schijfbeheer, kijk of daar een "niet gebruikte ruimte" staat.

Bedankt Crash, dit was de oplossing ik heb nu twee parties 127, en 102 gb
Mvg Peter Coolen

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan