hard disk

• Onderwerp starter Onderwerp starter hunt
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

hunt

Gebruiker
Lid geworden
10 nov 2002
ik wil mijn C: meer ruimte gaan geven...ik heb genoeg ruimte op D: , dus ik wil ruimte gaan verplaatsen van D naar C ( voor de duidelijkheid ..is één schijf..)
ik heb het programma EASEUS Partition Master 4.1.1 Home Edition geinstalleerd maar het lukt me niet...
misschien zie ik iets heel simpels over het hoofd ....maaruhhh help.
ik kom met de resize knop op het veld van mijn HD , klik de C en vul een andere volume groote in...maar het werkt niet....

Probeer jij dat te doen onder windows? Zo ja kan ik me ook voorstellen dat dat niet wilt. Komt omdat windows al meedraait en gaat zeuren. Dit soort dingen kun je het beste in dos doen (dus voordat windows start). Ik zelf gebruik Acronis disk director. Heeft tot nu toe altijd zijn werk bij mij gedaan, het is alleen helaas geen gratis software.

Delta Hawk

http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=477403

Dat progje heb ik jou aangereikt:D
Daar moet het echt wel mee lukken en heeft niets te maken of dat windows op die partitie staat!!!.
kleine uitleg.

je ziet als goed is 2 "balken"(C en D)
Ga nu met je muis op de linker vertikale lijn van D staan(klikken)houd muisknop ingedrukt en maak schuifende beweging naar rechts.D wordt nu kleiner.
Ga nu met muis op rechter vertikale lijn van C staan en maar schuifbeweging naar rechts.C wordt groter.
Kies dan links voor aplay.
Progje zal zijn werk gaan doen(pc herstart zichzelf)

http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=477403

Dat progje heb ik jou aangereikt:D
Daar moet het echt wel mee lukken en heeft niets te maken of dat windows op die partitie staat!!!.
kleine uitleg.

je ziet als goed is 2 "balken"(C en D)
Ga nu met je muis op de linker vertikale lijn van D staan(klikken)houd muisknop ingedrukt en maak schuifende beweging naar rechts.D wordt nu kleiner.
Ga nu met muis op rechter vertikale lijn van C staan en maar schuifbeweging naar rechts.C wordt groter.
Kies dan links voor aplay.
Progje zal zijn werk gaan doen(pc herstart zichzelf)

Vraagje naar jou Frank,

Zorgt deze er ook voor dat mijn 2x unallocated space's in 1 gezet worden? Zodat ik i.p.v. 2x een extra partitie heb gewoon 1x Win7 en 1x overige data heb?

Naar mijn weten wel ja.....

Dan zou je de ene moeten verwijderen en die ruimte toevoegen aan....(?)
ik heb zelf nog nooit gedaan btw

Naar mijn weten wel ja.....

Dan zou je de ene moeten verwijderen en die ruimte toevoegen aan....(?)
ik heb zelf nog nooit gedaan btw

Dat had ik dus al geprobeert met Partition Magic. Maar helaas. Ik ga het vanmiddag proberen.

#Einde inbreuk

Jammer dat ie niet werkt onder x64 :evil:

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan