Hard geluid

• Onderwerp starter Onderwerp starter epse
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

epse

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
26 jan 2002
Ik heb sinds 3 dagen een nieuwe pc een Amd 3200 alleen maakt die een gigantisch hard geluid.

De cooler denk ik, ik weet dat dit soort pc`s vaak hard geluid maken maar dit is niet normaal ( het geluid lijkt op een cd die je in de cd rom speler doet en laat afspelen)

Ik heb paradigit al opgebelt voor dit probleem en dat mannetje zei dat t gewoon zo hoorde.Is hier toch wat aan te doen??

Als de airflow goed is zou je de kast van geluidsisolatie kunnen voorzien.
Als de temperatuur het toelaat, kan je proberen of je de CPU fan op lagere toeren kan draaien.

Je kunt controleren welke blower lawaai maakt door hem even stil te zetten (bv. met je vinger in het midden of het stekkertje los te halen). Vervang deze door bv. een Coolermaster Low Nois.
Kijk wel even of de kast niet verzegeld is ivm. je Garantie.

Wat ze ook zeggen bij paradigit, wanneer het systeem zoveel geluid maakt, dan is dit niet normaal en moet je terug.
garantie dus. Laat ze het maar oplossen. de computer is spliternieuw en laat je niet wegsturen.
Dreig desnoods wanneer ze echt niks willen dat je naar de rechtswinkel gaat of naar een advocaat, mogelijk heb je een rechtsbijstandverzekering.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan