Harddisk aansluiten op portable speaker

Status
Niet open voor verdere reacties.

masterdanny85

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
8 jun 2016
Goedemiddag,

Ik heb een vraag met betrekking tot het aansluiten van een harddisk op een portable speaker.
Ik ga in augustus op vakantie en wil graag mijn harddisk (1 tb) vol met muziek aansluiten op een portable speaker.
Is dat mogelijk en zo ja welke zouden jullie me aanbevelen? Of moet er perse een tablet/laptop tussen gekoppeld worden?

Je hebt portable speakers met een usb aansluiting of waar een micro sd kaartje in kan. (die laatste heb ik zelf; er kan een micro sd kaartje in maar er kan ook een apparaat aangesloten worden via usb. Deze kostte mij 24,95 en die heeft het uiterlijk van de Bose die 200 euro kost. Er komt een geluid uit zo goed!!) Deze dus: http://www.alibaba.com/product-deta...77334497.html?spm=a2700.7724857.29.376.unytck of http://www.ebay.com/itm/Portable-Wi...hash=item33b70179b8:m:m24UcOJzkjxuIhBunT_2a7g
Heb hem alleen ergens anders gekocht hoor, gewoon in Nederland maar weet niet meer waar.

Het is ook maar net welk merk jou aanspreekt, en welke vormgeving jij leuk vind. Daar kan ik niet over oordelen.
Dus zoek eens via google.

Laatst bewerkt:
En voordat je iets koopt. Lees ook even de handleidingen van die dingen. Kan zomaar zijn dat ze niet allemaal het gebruik van een externe schijf ondersteunen.

ondersteuning hard disk

daar ben ik dus nu een beetje bang voor.
Veel websites (bv kieskeurig) zijn op allerlei vlakken te onderscheiden door wel/niet Bluetooth etc maar ik kan nergens vinden wel/niet ondersteuning harddisk.
Ik kan wel vinden USB aansluiting (soms alleen USB stick) en dan weer alleen SD kaart. Ik snap dat USB vereiste is maar wat die ondersteunt.... Daar begin ik de bomen door het bos niet meer te zien.

Nee, wij ook niet. Kwestie dus naar de winkel gaan en je externe HD meenemen, zodat je het kan testen.
Via een webshop wordt dat wat moeilijker.

Ik weet eigenlijk niet wat dat ding van mij doet, heb er nooit een usb of externe HD ingedaan. Wel een micro sd kaartje en dat werkt echt perfect!
Ik zal het eens uitproberen met een externe hd en het hier melden.
Wordt wel morgen als ik het niet vergeet. Moet mijn externe hd eerst eens zoeken (dat is een kleine, zo'n laptop hd in een behuizing).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan