Harddisk/CD/Diskette met vertrouwelijke info vernietigen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

bruglione

Gebruiker
Lid geworden
28 okt 2008
Hoi Helpmij,

Ik wist niet echt waar ik deze vraag kwijt moest, dus plaats ik hem hier maar.

Ik zit op het moment opgescheept met zo'n 2000+ CD's en Diskettes en zon 250 harddisks met hierop vertrouwelijke informatie. Weet iemand een goed adress om deze te laten vernietigen? Natuurlijk moet dit bedrijf wel vertrouwd zijn en het liefst word de data hier opgehaald (locatie Brabant).

Iemand tips? Ik heb wel al zitten googlen maar weet niet echt wat ik er mee aan moet...

Dit is wellicht ook interessant:

ASK lost dit probleem snel, 100% zeker en goedkoop voor u op!

*
Hardeschijf vernietiging vindt plaats bij u in huis dus volledig binnen uw controlesfeer
*
Één harde schijf wordt binnen 2 minuten volledig onomkeerbaar vernietigd
*
U krijgt ter plaatse een garantiecertificaat met daarop de barcodes van de vernietigde hardeschijven
*
De hardeschijf vernietiger wordt in uw kantooromgeving ingezet en functioneert zonder geluidsoverlast
*
Uitermate goedkoop, slechts een fractie van de kosten van bijvoorbeeld IT bedrijven

http://www.a-s-k.nl/hardeschijf-of-harde-schijf-vernietiging/

< 100 stuks (minimale afname 5 stuks) € 9,00 per HDD
> 100 stuks € 8,00 per HDD

Maar goed voor die prijs ga ik ze liever zelf met een hamer een voor een kapot slaan, ik denk dat het goedkoper is als een bedrijf gewoon de hele handel meeneemt en het allemaal tegelijk vernietigt in plaats van allemaal een voor een. Anders kom ik uit op een bedrag van rond de €2000 voor alleen de HDD's alleen al.

Toch bedankt hoor!

Bedrijven die dat doen voor je gaan niet met een hamer te werk, maar met brute machines die je apparatuur volledig vermorzelen. Daarom zijn de kosten vrij hoog.

Vraag past prima in de harddisk sectie, daarom daarheen verplaatst.:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan