Harddisk Failure

Status
Niet open voor verdere reacties.
hoe bedoel je benaderen? gewoon kijken of ik hem in deze computer kan openen?

ik vraag me namelijk af of dit wel goed is? wil je hier een naar kijken? no partition is bootable

Bijlagen

• testdisk 2.JPG
    testdisk 2.JPG
    37,3 KB · Weergaven: 19
Laatst bewerkt door een moderator:
In de afb. van post nr.17 kun je zien dat er een * (sterretje) voor HPPS staat.

In de laatste afb. kun je lezen dat dit voor "Primary Bootable" staat.

Ik zou gewoon doorgaan met Write zoals ik voorstelde.

Dit soort acties laat de data ongemoeid,dus maak je vooralsnog geen zorg.

oke ik heb dat write gedaan dat duurde één seconde ofzo. en daarna ge reboot. moet ik nu kijken in deze computer gewoon of ik erin kan komen of wat moet ik nu?

Ja,nu even kijken of je de schijf kunt openen en de muziek kunt benaderen.

oke geprobeerd. maar ik kan de schijf niet openen en het enige wat hij vraagt is of ik het zooitje wil formatteren.

Testje gedaan.

Kies weer voor analyse totdat je Write ziet staan,maar zoals op de afb. te zien is staat "Search" geselecteerd.

Laat Search geselecteerd staan en enter.Nadat de procedure is doorlopen,krijg je weer dat Write te zien.

Selecteer dan pas Write,enter en volg de aanwijzingen.

PC weer opstarten en kijken of er verschil is.

Bijlagen

• search.JPG
    search.JPG
    38 KB · Weergaven: 20
oke bedankt voor de tip. hij gaat nu inderdaad flink wat errors langs. merk ik. dit kan wel even een tijdje gaan duren ben ik bang. ik post gelijk wat als ik meer weet! mijn pc flipte even helemaal van die errors. heb toen maar alle programma's afgesloten. maarja. hij staat bij sommige vrij lang stil.

Hopelijk wil dit werken.

Ik moet er voor een paar uurtjes tussen uit,ga nu al 45min later weg dan gepland ;)

Mocht het nog niet lukken en je wil de tip HDRegenerator van mrmusic proberen,dan adviseer ik toch om eerst te proberen een image te maken van de probleemschijf.

HDRegenerator repareerd het magnetisch oppervlak van de schijf heb ik begrepen en dat kan zeker een goede tip zijn,maar dan veranderd er wel iets aan de schijf op dat moment,vandaar mijn advies eerst een image te maken.

Kijk of dat wil lukken met DriveImage XML,dan kun je tevens kijken of je die image kunt openen om de muziek er eventueel uit te halen.

http://www.runtime.org/dixml.htm

Greetz

ik zit nu op een andere computer want die van mij doet niets meer dan alleen maar checken die is nu zo traag als dikke ****** laat maar zeggen. maar hij is in de eerst minuut tot 5% gekomen en daarna heeel langzaam begonnen met die errors. hij zit nu op 8%. ik verwacht dat er geen snellere manier is? haha. ik den kdat ik hem met dit tempo zo'n week moet aan laten staan!

inmiddels is mijn probleem nog steeds niet verholpen, dus als er mensen zijn die nog handige tips hebben, dan zijn die tips van harte welkom, want ik kan blijven proberen natuurlijk! groeten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan