harddisk immun

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dirksen23

Gebruiker
Lid geworden
31 okt 2016
Berichten
19
Hi everyone

Ik heb spybot free edition geinstalleerd opmijn windows 10.
spybot heeft functie whitelist via Immuniseren. Ik heb per ongeluk mijn hardware geimmuneeserde via spybot.
Dan Ik heb unimmuniseerde en spybot uninstall gedaan maar daarna kan ik niet windows 10 opnieuw installeren.

Hoe kan ik mijn windows 10 laptop herstellen?

:shocked::shocked:
 
nee ik heb geen systemherstel image gemaakt op mijn windows 10 computer.

moet ik nieuw windows kopen?
 
Start jouw laptop (merk en type ?) eigenlijk nog op ?

Moeten er nog bestanden gerecupereerd worden ?

Welke Windowsversie stond erop bij aankoop ?
 
ik heb geen cd-rom alleen usb-drive.
nee ik heb geen image gemaak.
Ik heb de mogelijkheden nagekeken zonder resultaat.

van mijn notebook provider voor help vragen en zij bieden sommige garantie services in 3 maanden.
ik heb de notebook 6 maand geleden gekocht.
 
Je kunt van alle eerder genoemde en gelinkte live-cd's ook opstartbare usb-sticks maken...dan moet je op de gelinkte pagina's iets verder lezen dan je neus lang is of in de menu's kijken...:thumb:
 
hi every one

bedankt voor alle jullie antwoorden.
1- mijn windows werkt correct alleen op mijn harddisk kan ik niet windows opnieuw installeren of resetten.
2 - Mijn laptop type is Asus.(binnen 6 maand gekocht)
3- ik heb scandisk /f gedaan fsd /scannow
4 - mijn bestanden heb ik backup gemaakt en ik heb geprobeerd mijn windows 10 upgraden geen resultaat.
Ik heb geen windows 10 op usb en alleen ergens op hardedisk van de laptop.(microsoft beveiliging software)


Als ik ga met live-cd usb of hiren boot usb de laptop formatteren dan Verlies ik mijn windows 10 op harddisk ook??


groeten
 
Laatst bewerkt:
thank you voor alle jullie correct antwoord

Ik heb downloaded the windows 10 in mijn usb drive en dan ik kon formatteren mijn notebook zonder problem.
:D

thanks a lot
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan