harddisk inbouwen in vaio?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Example5

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
9 mrt 2008
beste...

ik heb een sony vaio vpcf13m1e, dit is een standaardmodelletje die ik gekocht heb bij de mediamarkt.

ik ben er heel tevreden over, alleen heeft hij maar een 500gb harddisk.

het gaat over deze laptop: http://tweakers.net/pricewatch/268229/sony-vaio-vpcf13m1e-h.html#tab:info

nu zou ik er graag eentje bij willen zetten, maar ik heb om eerlijk te zijn geen idee waar de harddisks in dit ding zitten en of hij er wel 2 ondersteunt. ik heb ook niet echt veel zin om de halve onderkant eraf te schroeven en straks iets verkeerd te doen waardoor ik mijn nieuwe laptop kapot maak.

heeft iemand een idee waar de harddisks in deze vaio zitten, of er een 2e hd bij kan etc?

alvast bedankt voor de moeite!

Laatst bewerkt:
Goedemorgen,

Je kan geen 2 hd's kwijt in dit notebook dus kan je alleen je huidige vervangen door bv. een 1 tb of je zou voor een externe kunnen gaan denk dat de laatste optie het makkelijkst is aangezien je in optie 1 je software over zien te zetten neem aan dat je bestanden hebt die je wilt bewaren.

Modag, je was me net voor. :d

tsja ik wil juist echt een grote interne

enig idee of dit 2.5 of 3.5 is? en waar ik zo een schijf (maar dan groter) goedkoop kan krijgen (online)?

Laatst bewerkt:
Goedemorgen,

Je zal dan dus een serieel ata 2,5 inch moeten kopen .En dan zou deze misschien een goede optie zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan