harddisk installeren op moederboard (asus P4RD1-MX)

Status
Niet open voor verdere reacties.
hey ik heb t met nieuwe diskettes geprobeerd maar t lukt nog steeds niet,
ik weet niet of de harddisk als SATA staat vermeld hij staat er wel gewoon bij dus hij is geconnect.
de hardware van de cd werkt gewoon niet ofso snap er niks van

Heb je überhaupt wel een SATA hdd?, eentje met zo'n smalle rode platte kabel? of is het er één met een kabel gelijk als die van de cdrom?

ik heb nu ook de downloads van de asus site geprobeerd maar dat werkt dus ook niet :S
kan het aan mn diskette station ligge? als ik me diskette erin doe dan hoor ik wel zo'n geluidje dat ie m openschuift en t lampje brand ook van t diskette station.

ik snap er niks van wat ik fout doe ?

RonaldDewoeste zei:
nee het is niet zo'n kabel als de cd-rom

Dan is het denkelijk toch een sata schijf, snap alleen niet waarom je niet zo'n simpel driver floppy kunt brouwselen vanuit dat make flop menu.

Kun je die niet op een andere comp proberen te maken?
Is het misschien ook een opstartbare driver cd?

Lange Pier zei:
Dan is het denkelijk toch een sata schijf, snap alleen niet waarom je niet zo'n simpel driver floppy kunt brouwselen vanuit dat make flop menu.

Kun je die niet op een andere comp proberen te maken?
Is het misschien ook een opstartbare driver cd?

hi , ik zit nu op n andere computer want die computer waar ik over praat kan ik dus helemaal niet op, ik heb al gepobeerd om vannaf die cd optestarten maar dat werkt ook niet
ik heb alletwee de makedisk.exe ook al geprobeerd dat werkt ook niet

RonaldDewoeste zei:
hi , ik zit nu op n andere computer want die computer waar ik over praat kan ik dus helemaal niet op, ik heb al gepobeerd om vannaf die cd optestarten maar dat werkt ook niet
ik heb alletwee de makedisk.exe ook al geprobeerd dat werkt ook niet

Dat had ik al begrepen:cool: , ik bedoelde bij een vriend, buurman, vage kennis:rolleyes: , etc.
Of wissel die floppy drive om, ben bang dat die niet tof is.

Je hebt het steeds over makedisk.exe, als je de cd erin stopt krijg je toch een mooi schempje, ook als de autorun gebruikt, en kun je bij het tabblad voor Make Disk kiezen?

Laatst bewerkt:
ja maar dan staat er "detect no proper item"
dus ik dacht van de diskettes zulle wel niet goed zijn maar met nieuwe diskettes staat het er ook :S

Heb je nog een ander diskette station geprobeerd kan zijn dat die niet goed werkt.

halo ik ben ermee terug gegaan naar waar ze die moederboard en harddisk in hebben gedaan, en die gene was er niet, maar n ander heeft t al gefixed, hij heeft n andere harddisk erin gedaan hij deed t klaarblijkelijk niet goed terwijl die net 2 dagen erin zat :eek:

en daarop kon ik zo windows installeren.

RonaldDewoeste zei:
halo ik ben ermee terug gegaan naar waar ze die moederboard en harddisk in hebben gedaan, en die gene was er niet, maar n ander heeft t al gefixed, hij heeft n andere harddisk erin gedaan hij deed t klaarblijkelijk niet goed terwijl die net 2 dagen erin zat :eek:

en daarop kon ik zo windows installeren.

Zonder floppy? heb je nu een PATA?
Alles doet het weer?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan