Harddisk kapot ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

andre2

Gebruiker
Lid geworden
7 mrt 2010
Berichten
117
Hallo,

Mijn dochter heeft een asus laptop. Verleden week was ik bij haar en had de laptop een virus in de vorm van een trojaans paard. Dat virus heb ik verwijderd, maar het laptop liep nog niet naar behoren, wel kon ik in veilige modus werken. Uit eindelijk heeft ze het laptop naar een echte computertechneut gebracht . Die wist te vertellen dat de harddisk kapot is .
Dus heeft het laptop een nieuwe harddisk..
Mijn vraag is ..: Als je harddisk stuk is , kun je dan nog gewoon in veilige modus werken ? Of is er dan een bepaalde sector van die harddisk stuk , die roet in het eten gooit.
Ik ben benieuwd...naar jullie antwoord.
Bedankt alvast

Groetjes Andre
 
hoi,
als je harddisk stuk is,
ben je ook meteen je windows versie kwijt :D
tenzij je 2 harde schijven hebt en de gene zonder de OS kapot is
 
Laatst bewerkt:
Hoi,

Heeft ze de oude terug gekregen? ik heb enige twijfel bij deze conclusie.
 
Laatst bewerkt:
Dat is het hem juist.. Die heeft ze niet terug gehad..Ik heb ook gezegd , dat ze de oude moet terug vragen, dan kan ik hem hier aan een extern kasje hangen, ik heb ook zo mijn twijfels...
Na nog even telefonische navraag aan mijn dochter.....Adobe Flashplayer zou de zaak om zeep hebben geholpen volgens de coputertechneut. Er waren bepaalde delen van de harddisk stuk....
 
Laatst bewerkt:
Men is verplicht de oude (mogelijk) kapotte hardware mee terug te geven. Indien de harde schijf stuk is, zou je namelijk ook niet in veilige modus kunnen komen.
 
Hoi,

Ja dat zal moeilijk worden maar eventueel terug met de dochter en de hd terug vragen, maar ben bang dat ik het antwoord al weet had vorige week maar hier de vraag gesteld:(
 
Net nog even telefonisch contact gehad met mijn dochter. Volgens de PC techneut zou Adobe Flashplayer de zaak om zeep hebben geholpen.......
Ik ben benieuwd of ze de HD nog terug krijgt..
Bedankt voor jullie antwoorden
Gr. Andre
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi

Zou de winkelier maar eens goed aanspreken want dit gelooft volgens mij niemand hier op Helpmij dat
 
Ja ja, wat voor pc winkel is dat? Adobe flashplayer helpt de boel om zeep, dus dan de harde schijf maar vernieuwen.:rolleyes:
 
Kan me voorstellen dat Windows overhoop ligt na die virus.Harddisk dan kapot??dacht het niet.;)
 
Slechte grap van die zaak. Inderdaad je hd nog even proberen terug te vragen!:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan