Hey mensen.
Ik heb onlangs een PC gekocht en daar heb ik nu een probleem mee.
Ik heb een PC gekocht met onderandere het volgende:
Intel Core 2 Duo E6850
ASUS P5e WS PRO
8600 GT OC 512 MB
Geil DDR2 2gig
Hitachi Deskstar p7k500 500 gb/7200 Rpm/16mb/S-ata II
Hier is Windows Vista opgeïnstalleerd.
Vervolgens wou ik VMWare Server installeren en dat werkte niet dus dacht ik,
ik zet Windows XP er wel weer op, dus ik de Windows XP CD erin doen ok gewoon die 1e stappen doorlopen en na de reboot Besturingssysteem niet gevonden ik had meerdere(ook orginele) Windows XP cd's gebruikt maar het mocht niet baten.
Toen heb ik uit mn oude computer een Maxtor 80 GB schijf getrokken waar Windows XP Pro op stond. die heb ik op de computer aangesloten maar dit werkte ook niet, hij vond hem wel in de bios enzo en bla bla dus nu heb ik die schijf er weer uit gehaald maar hij blijft hem in de bios wel zien . dus heb ik Vista maar weer geïnstalleerd om toch verder te kunnen. nadat dat gebeurd was keek ik in de bios en daar zag die die maxtor schijf die allang was afgekoppeld nog steeds, maar het leuke is nu elke keer als ik nu opstart op Vista komt er een multibootscherm naar boven met een werkende Windows Vista Home Premium versie + een keuze daarbij waar staat Oudere Windows versie. Weet iemand hoe ik dit boot scherm weg haal?
Ik heb de schijf nu uit de bios maar het bootscherm komt nog steeds naar boven.
Heb batterij van het moederbord er al uit gehad en al.
Mvg Jack
Ik heb onlangs een PC gekocht en daar heb ik nu een probleem mee.
Ik heb een PC gekocht met onderandere het volgende:
Intel Core 2 Duo E6850
ASUS P5e WS PRO
8600 GT OC 512 MB
Geil DDR2 2gig
Hitachi Deskstar p7k500 500 gb/7200 Rpm/16mb/S-ata II
Hier is Windows Vista opgeïnstalleerd.
Vervolgens wou ik VMWare Server installeren en dat werkte niet dus dacht ik,
ik zet Windows XP er wel weer op, dus ik de Windows XP CD erin doen ok gewoon die 1e stappen doorlopen en na de reboot Besturingssysteem niet gevonden ik had meerdere(ook orginele) Windows XP cd's gebruikt maar het mocht niet baten.
Toen heb ik uit mn oude computer een Maxtor 80 GB schijf getrokken waar Windows XP Pro op stond. die heb ik op de computer aangesloten maar dit werkte ook niet, hij vond hem wel in de bios enzo en bla bla dus nu heb ik die schijf er weer uit gehaald maar hij blijft hem in de bios wel zien . dus heb ik Vista maar weer geïnstalleerd om toch verder te kunnen. nadat dat gebeurd was keek ik in de bios en daar zag die die maxtor schijf die allang was afgekoppeld nog steeds, maar het leuke is nu elke keer als ik nu opstart op Vista komt er een multibootscherm naar boven met een werkende Windows Vista Home Premium versie + een keuze daarbij waar staat Oudere Windows versie. Weet iemand hoe ik dit boot scherm weg haal?
Ik heb de schijf nu uit de bios maar het bootscherm komt nog steeds naar boven.
Heb batterij van het moederbord er al uit gehad en al.
Mvg Jack