harddisk of XP

Status
Niet open voor verdere reacties.

struntweiss

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
18 apr 2005
Heb van 't weekend 'n oude Harddisk als slave aan de mijne gehangen, geprobeerd win 98 ernaar te kopieren, vastgelopen etcc. sindsdien kan ik zelf op m'n eigen HD niet opstarten, krijg nog wel xp laadbalkje inbeeld maar daarna snel een blauw scherm voorbij geflitst, en daarna herstart pc zich! RARA wie kan mij helpen

Heb geen bootdisks voor xp. Wel via een norton rescue disk in msdosprompt gekomen. getracht HD te bekijken maar geeft een fout melding BESTANDSTOEWIJZINGSSYSTEEM BESCHADIGD!

HD stuk of XP naar de hel???

Volgens mij kan je wel 98 en dan xp erop zetten,maar niet xp en dan 98!
Misschien is er iemand op het forum die dat kan beamen.
Probeer is vanaf je cdrom (xp)te booten en dan te kiezen voor repareren.

Dat wil niet lukken, heb een gekraakte versie van xp eens gedownload en laad xp niet van cd waarop ik 't gebrand had. Heb al gezien van die bootdiskettes om te downloaden. Maar heb geen tig floppies bij me om op te zetten alleen n usb stick en 2 flops.

Redt ik 't via die usb stick of moet ik toch echt die flops downloaden? Dan doe ik dat morgen dan maar

Oja het gaat niet om bestandstoewijzingssysteem maar bestandstoewijzingstabel wat beschadigd is! Is dit erg of slechts n kwestie van xp herinstalleren/herstellen??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan