Harddisk probleem bij vrij nieuwe Asus laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

rapaljera

Gebruiker
Lid geworden
27 aug 2007
Berichten
123
Hallo,

Sinds gisteren geeft mijn Asus laptop steeds een blauw scherm: Code KERNEL_DATA_INPAGE_ERROR.
herstelpunten terugzetten of fabriektsinstellingen heeft geen zin.
HD Tune up geeft een warning bij C4 - Relocated event cound en C5 -Current pending sector.
waarden nemen toe, C4 is nu 4 en C5 is nu 304.

Is het probleem dan hardware?

De laptop is een Asus zenbook UX32V, vorig jaar juni gekocht, niet heel intensief gebruikt. Dus ik vraag me sowieso af
hoe dit kan.

Iemand ideeen? Ik ben bang dat ik hem moet laten repareren maar heb eigenlijk weinig zin in dat soort gezeur met opsturen en
maanden wachten tot ik hem terug heb oid, wat je vaak hoort.
En, mag ik aannemen dat laten repareren mij in principe geen geld zou mogen kosten in dit geval? Laptop is zo goed als nieuw en
was niet erg goedkoop, dan mag je toch wel iets van kwaliteit verwachten...

Ik hoor het graag ;)
 
Hoi,

Lijkt gezien hd tune en je klacht dat de hd niet in orde is en bij Asus heb je volgens mij twee jaar garantie en volgens mij ben je hem bij Asus niet zo lang kwijt.
 
Lijkt idd op een defecte HD. Wettelijk gezien 2 jaar garantie en je laptop is echt geen maanden onderweg.

Overigens, als je een systeem niet kunt missen adviseer ik je iets met zakelijke Next Business Day On Site ondersteuning te kopen.
 
ik kan hem wel missen, dus zal hem wel opsturen want aan een defecte laptop heb ik ook niets.
Vind het gewoon jammer dat ik tijd en geld moet stoppen in een defect dat in de eerste plaats niet door mij veroorzaakt is,
bij een laptop van 1000 euro.

Maar, bedankt voor de replies :) duidelijk
 
Hoi,

Tijd wel maar geld hoef je er niet in te stoppen;)
 
Hoi,

Volgens mij als je hem aanmeld bij asus dat nog niet
 
Oh, dat zou mooi zijn ik zal eens kijken.

Want ik had hem gekocht bij een electronicawinkel, en via hun is het wel verzendkosten betalen.
Is het beter om direct via Asus alles te regelen?
 
Hoi,

Het kan maar weet niet welke electronica winkel het gaat maar meestal regelen die het ook voor je hoor vreemd als je daar betalen moet.
 
scheer en foppen.
Ja je mag hem ook brengen, maar ze zitten niet echt in de buurt, dat is niet haalbaar voor mij.
daar kost het 10,95 om hem op te sturen naar hun...
 
Word opgestuurd naar Asus, inderdaad kosteloos afgehaald (mits ze vinden dat alles onder de garantie valt etc.)

Ik zal deze in ieder geval op opgelost zetten.

Dank voor de reacties
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan