harddisk uit Acer 4654 halen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Cloon

Gebruiker
Lid geworden
29 okt 2007
Mijn Acer laptop is gecrashed.

Nu wil ik de harddisk eruithalen om deze via een USB driver te kunnen lezen/ gebruiken bij mijn andere laptop.

Weet iemand waar de harddisk van dit model (Acer travelmate 4654) zit en hoe ik deze eruit kan halen? En is het eventueel mogelijk de harddisk daarna weer terug te plaatsen?

Bij voorbaat héél hartelijk dank!

Groet!

Meestal kan je deze er gewoon langs onder uithalen... Kan je misschien een foto van de voorkant en de onderkant posten? dan kan ik zien waar ze het meest waarschijnlijk zit...

groetn,

Dank voor je reactie! In de bijlagen de foto's.

Alvast bedankt en groet.

Bijlagen

• DSCN2218.JPG
    DSCN2218.JPG
    55,7 KB · Weergaven: 38
  • DSCN2217.JPG
    DSCN2217.JPG
    23,2 KB · Weergaven: 25
Als de grote cirkel je batterij is, wat ik wel veronderstel, dan moet je harde schijf volgens mij het kleinere cirkeltje zijn... Probeer het schroefje ernaast los te draaien (kruiskop) en zachtjes te trekken...

Groetn,

Bijlagen

• DSCN2218.JPG
    DSCN2218.JPG
    29,2 KB · Weergaven: 27
Thanks! Yes, dat is 'm! Ik kreeg de disk er goed uit, alleen past ie met het zwarte klepje erop niet in m'n diskdrive en ik zie niet hoe ik dat klepje eraf krijg zonder het te slopen....

Groet!

wat bedoel je met diskdrive? een aansluiting om van je interne een externe te maken? Je moet is goed rondom je schijf kijken, meestal zit deze in een soort 'harnas' om deze makkelijk in en uit de laptop te schuiven... Hoop dat het lukt... Duidt ook even aan dat je vraag is opgelost wanneer het gelukt is...

Het is gelukt! Kon inderdaad de harddisk nog uit een "harnasje"schroeven en gebruik deze nu in een externe USB harddisk drive. Gaat perfect en ben je erg dankbaar voor je hulp!

Groet!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan