Harddisk Verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bernhardus

Gebruiker
Lid geworden
16 mei 2006
Berichten
24
Hoe verwijder ik een harddisk uit de laptop Compaq Armada 1530,deze laptop is 9 a 10 jaar oud.
 
Als je m aan de onderkant of zijkant niet eruit kan halen dan zal je m moeten open maken maar dat raadt ik je niet aan of je moet echt weten waar je mee bezig bent
 
Bedankt SJJ ;) Manual verwijderen drives , oh die had ik ook al gevonden , maar hoe pak ik dat precies aan , ik kan de batterij wel verwijderen , maar de diskette drive niet , en als dat gelukt is ?? Dan moet ik het keybord lichten , en daar onder zit de harddisk verborgen. Dan kan ik daar op 'n een of andere manier de harddisk verwijderen , hahahaha , erg leuk allemaal :D
 
Offtopic;
Joh, laat ze per ongeluk van 10 hoog naar beneden vallen, dan gaan ze vanzelf wel open.:p


Ontopic;
10 jaar oud, kun je toch niets meer aan verslechteren, schroef alles los, kijk en huiver.:)


Offtopic;
Ben blij dat je niet belde, had je voor de telefoonkosten een nieuwe kunnen kopen.:p en ik nieuwe oren.
 
:D hahahaha , Lange Pier , jij bent lekker opbeurend , maar voor de lol wil ik het toch proberen , om op de ene of andere manier de win98se op de compaq armada 1530 laptop te krijgen , en de aanhouder wint toch :p Tot het volgende advies maar weer :thumb:
 
Als je de harddisk wilt verwijderen gewoon de boel los draaien, gewoon even goed kijken en dan slopen die handel niet te bang zijn als het niet lukt heb je toch wat geleerd.
 
waarom wil je de harddisk verwijderen als je er windows 98se op wilt zetten.
 
Aha dus een vraag op een vraag??
Had misschien bij die vorige vraag kunnen staan.
Bedankt voor de informatie.:thumb:
 
puppie zei:
Aha dus een vraag op een vraag??
Had misschien bij die vorige vraag kunnen staan.
Bedankt voor de informatie.:thumb:

Ja ja, voor elke oplossing is er wel een probleem.

De TS is nogal bevreesd voor dingen openmaken en de gevolgen daarvan, maar aldoende leert men.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan