Harddisk Weg.

Status
Niet open voor verdere reacties.

buck52

Gebruiker
Lid geworden
17 jun 2006
Op een gegeven moment sloeg mijn computer vast en na een herstart is mijn 2e harddisk niet meer te vinden hoewel hij nog wel onder schijfbeheer staat.

Maar nu staat hij daar als niet geïnitialiseerd en daarnaast staat dat de 189,92 GB niet toegewezen is terwijl dat al die tijd wel het geval was onder meerdere partities.

Opnieuw initialiseren heeft geen effect.

Wie heeft een oplossing voor dit probleem.

Greetz Buck

Op een gegeven moment sloeg mijn computer vast en na een herstart is mijn 2e harddisk niet meer te vinden hoewel hij nog wel onder schijfbeheer staat.

Maar nu staat hij daar als niet geïnitialiseerd en daarnaast staat dat de 189,92 GB niet toegewezen is terwijl dat al die tijd wel het geval was onder meerdere partities.

Opnieuw initialiseren heeft geen effect.

Wie heeft een oplossing voor dit probleem.

Greetz Buck

Probeer hem eens opnieuw te formateren, ben je wel alle data kwijt , maar grote kans dat hij het weer doet.
Anders met een programma als GetDataBack je files terughalen van je harde schijf en back uppen.

Heel vreemd. De schijf is weer online, maar al de partities zijn weg en ik zit nog met een niet toegewezen ruimte maar ik kan hem in ieder geval weer benaderen.

Ik hoop dat er iemand is wat hier de oorzaak van kan zijn.

Buck

Oorzaak geen idee van, maar je kunt met TestDisk proberen de partities weer te herstellen.

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan