Harddisk wordt gezien metmeerdan 2000 GB!

Status
Niet open voor verdere reacties.
hij zegt niets over de toetsen :S

ik installeer hem op de enige partitie(C:)

maar ik ga nu denk ik maar eens naar bed toe begin aardig moe te worden ;)

ander mail ik die computer morgen wel ff :p (zie je laat naar bed gaan is gewoon slecht voor je)

Geplaatst door Barry_127
boot from apti CDrom oid (begnit gelijk te draaien daarna zo te zien geen key press)
Ja, die 20 seconden is vrij krapt hoor, je hoeft je hoofd ergens te focussen dan zijn die 20 seconden al lang vervlogenj. En begint de installatie opnieuw! Ja, ik weet, dat ik nu in herhaling verval. Maar wat moet ik dan anders zeggen.

Dennis.

Geplaatst door Barry_127
hij zegt niets over de toetsen :S

ik installeer hem op de enige partitie(C:)

maar ik ga nu denk ik maar eens naar bed toe begin aardig moe te worden ;)

ander mail ik die computer morgen wel ff :p (zie je laat naar bed gaan is gewoon slecht voor je)
Oké, bedankt voor je bezorgheid.

Ik vind ook dat je nu maar moet stoppen, alhoewel ik je best verder wil helpen(hopelijk niet van de wal op de sloot)

Welterusten,

Dennis.

Barry,

Na jullie nachtelijke uitstapje gelezen te hebben heb ik de volgende aanvulling:

proficiat met havo 5, welke richting wil je starks op gaan.
Nachtrust is heel goed ook voor een computer.

Gebruik je een orginele win2k schijf.
Waarom formateer je niet een keer in fat.
Hoe heb jij het bios ingesteld om je harddisk te laten herkennen.

Geplaatst door puppie
Barry,

Na jullie nachtelijke uitstapje gelezen te hebben heb ik de volgende aanvulling:

proficiat met havo 5, welke richting wil je starks op gaan.
Nachtrust is heel goed ook voor een computer.

Gebruik je een orginele win2k schijf.
Waarom formateer je niet een keer in fat.
Hoe heb jij het bios ingesteld om je harddisk te laten herkennen.

bedankt ik ga na de havo Technische informatica doen denk ik.

ik heb geen orginele schijf hier (zal ik vandaag wel even bij een vriend van mij lenen)
fat zal ik nog even proberen
in het bios herkent hij de HD precies

maar ik ben erachtergekomen dat hij ook nog met andere instellingen (met die pinnetjes :p) op master kan worden gezet dit zal ik ook nog even proberen.

Geplaatst door Barry_127
maar ik ben erachtergekomen dat hij ook nog met andere instellingen (met die pinnetjes :p) op master kan worden gezet dit zal ik ook nog even proberen.
Je hoeft aan de jumpers niets te doen. Je HD wordt toch al door het bios herkent.

Maak je cd even schoon met een nat doekje, het is het proberen waard(maar dit had je natuurlijk ook al gedaan)

Dennis.

Geplaatst door DENNIS90

Zo, dat is heel goed van jou.:thumb:

Dennis.:thumb:

Bedankt :)
na de opleiding zul je dan waarschijnlijk veel vaker aantreffen op het VB forum ;) en ze gaan me ASP leren (waarom weet ik niet want php is veel beter en dat ken ik al :p)

dat ding wil het gewoon echt niet :(

hij ziet telkens als ik de CD erin steek 3 delen niet gepartitioneerde ruimte eneen partitie zonder naam en letter die hij onbekent noemt en de partitie C Windows 2000 die gewoon 6X te groot is voor die HD

dus als ik het weer goed maak en start hem opnieuw op staat het weer zo...

volgens mij ligt het aande hardware hoor...

of zou het helpen als ik het gewoon nog even probeer met de orginele CD van Win XP?

Geplaatst door Barry_127
na de opleiding zul je dan waarschijnlijk veel vaker aantreffen op het VB forum ;) en ze gaan me ASP leren (waarom weet ik niet want php is veel beter en dat ken ik al :p)
Het is maar hoe je het bekijkt. ASP (Active Server Pages) is ook bere goed. Je bent toch nu bezig met w2k, dan kun je ASP gebruiken. Eerst een IIS server opzetten. Heel makkelijk gaat dat met w2k.

PHP, nou ik deed een tijdje terug ook veel met perl. Veel (internet)applicaties worden nog steeds in Perl geschreven. PHP is een eenvoudigere tegenhanger van Perl.

Ja, zo kan ik wel doorgaan. Maar hier bij Helpmij kun je veel info verkrijgen. V.w.b. PHP kun je zeker bij JPeetje terecht, maar dat weet een ieder wel. Heb overigens .
mijn bewondering over hem.

Dennis.

Geplaatst door DENNIS90

Het is maar hoe je het bekijkt. ASP (Active Server Pages) is ook bere goed. Je bent toch nu bezig met w2k, dan kun je ASP gebruiken. Eerst een IIS server opzetten. Heel makkelijk gaat dat met w2k.

PHP, nou ik deed een tijdje terug ook veel met perl. Veel (internet)applicaties worden nog steeds in Perl geschreven. PHP is een eenvoudigere tegenhanger van Perl.

Ja, zo kan ik wel doorgaan. Maar hier bij Helpmij kun je veel info verkrijgen. V.w.b. PHP kun je zeker bij JPeetje terecht, maar dat weet een ieder wel. Heb overigens .
mijn bewondering over hem.

Dennis.

Dat over JPeetje is zeker waar toen ik nog een PHP noob was heb ik een groot deel van de basis met vragen op dit forum van hem geleerd

Geplaatst door Barry_127
dat ding wil het gewoon echt niet :(

hij ziet telkens als ik de CD erin steek 3 delen niet gepartitioneerde ruimte eneen partitie zonder naam en letter die hij onbekent noemt en de partitie C Windows 2000 die gewoon 6X te groot is voor die HD

dus als ik het weer goed maak en start hem opnieuw op staat het weer zo...

volgens mij ligt het aande hardware hoor...

of zou het helpen als ik het gewoon nog even probeer met de orginele CD van Win XP?
Verwijder alle partities met FDISK. En niet door w2k zelf laten doen.

Dennis.

ik heb nog even gekeken en er staat onder dat hij een boot cdrom heeft gevonden

no emulation...

Geplaatst door Barry_127
Dat over JPeetje is zeker waar toen ik nog een PHP noob was heb ik een groot deel van de basis met vragen op dit forum van hem geleerd
Misschien is het beter dat je met PHP verder moet gaan. Of is dat v.d. school niet mogelijk?

Dennis.

ik heb hier geen Fdisk of opstar diskette omdat ik mijn 98 waar ik de floppy in het hoesje van heb gedaan heb uitgeleend.

bprobeeer het nu even met XP

Geplaatst door Barry_127
ik heb nog even gekeken en er staat onder dat hij een boot cdrom heeft gevonden

no emulation...
Dit begrijp ik niet zo. Bedoel je dat het bios nog steeds op CD-rom staat ingesteld?

Dennis.

in XP ziet hij de partitie als een met 2 GB en verder niets (ben trouwens even weg)

Geplaatst door DENNIS90

Dit begrijp ik niet zo. Bedoel je dat het bios nog steeds op CD-rom staat ingesteld?

Dennis.

dat klopt want als ik de CD op disabled zet dan geeft hij alleen een zwart beeld (ben benieuwd wat XP nu gaat opleveren)

nog voor ik we ga vlug -> XP begint nu met de grafische installatie enige nadeel: hij ziet de HD als 2 GB ipv 10

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan