hoi ik heb een sata schijf van wd en ongeveer een half jaartje oud (1,5 tb)
nu heb ik steeds het volgende probleem
als ik iets wil kopieren van 1 gb zeg maar dan duurt dat nu ruim 2 uur
ik heb ook al naar pio mode gekeken en die stond eerst fout! met een fix weer op dma gezet inmiddels blijft hij staan op dma/ultra dma het probleem was toen even weg nu zijn de problemen weer terug!
nu heb ik een tooltje checkdrive en die zegt dan dat er fouten zijn gevonden a fijn die repareer ik dan maar om de haveklap krijg ik de problemen weer terug
ookal hd format gedaan en staat nu bijna niks op dus dat is het ook niet
als ik mijn hd wil controleren op bad clusters duurt dat 6 dagen als hij weer in de trage toestand zit
wie weet wat ik allemaal moet doen?
helpt een reinstall van windows? (heb wel antivirus)
laatste update checkdrive heeft alle fouten gerepareert op hd 1+2 probleem tijdelijk weg maar komt echt wel weer terug!!
nu heb ik steeds het volgende probleem
als ik iets wil kopieren van 1 gb zeg maar dan duurt dat nu ruim 2 uur
ik heb ook al naar pio mode gekeken en die stond eerst fout! met een fix weer op dma gezet inmiddels blijft hij staan op dma/ultra dma het probleem was toen even weg nu zijn de problemen weer terug!
nu heb ik een tooltje checkdrive en die zegt dan dat er fouten zijn gevonden a fijn die repareer ik dan maar om de haveklap krijg ik de problemen weer terug
ookal hd format gedaan en staat nu bijna niks op dus dat is het ook niet
als ik mijn hd wil controleren op bad clusters duurt dat 6 dagen als hij weer in de trage toestand zit
wie weet wat ik allemaal moet doen?
helpt een reinstall van windows? (heb wel antivirus)
laatste update checkdrive heeft alle fouten gerepareert op hd 1+2 probleem tijdelijk weg maar komt echt wel weer terug!!
Laatst bewerkt: