Harde Schijf aan TV?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Daphne82

Gebruiker
Lid geworden
18 jul 2004
Hallo,

Ik zit er al een tijdje over na te denken om een externe harde schijf aan te schaffen voor mijn muziek en video's en al dat soort troep, zodat ik mijn computer een beetje schoon kan maken/krijgen.

Nu vind ik het wel handig om als ik video's etc op mijn harde schijf heb staan dat ik hem direct om mijn tv kan aansluiten. Ik heb een SONY KLV-L23M1 televisie. Hieronder heb ik een plaatje toegevoegd met de aansluitingen die mijn televisie aan de achterkant heeft zitten. Ik hoor het graag als iemand het weet.

Mijn vraag is dus, is het uberhaupt mogelijk om je harde schijf op deze tv aan te sluiten om hier video's mee af te spelen en zo ja, welke harde externe schijven hebben dit en waar moet ik op letten?
GroteFoto-7KCUZ3EU.jpg

Laatst bewerkt:
Je gaat altijd een besturingssysteem nodig hebben om je harde schijf te kunnen behandelen. Wat je nu probeerte is eigenlijk een harde schijf koppelen aan bijvoorbeeld een pcmonitor zonder pc :)

Je gaat altijd een besturingssysteem nodig hebben om je harde schijf te kunnen behandelen. Wat je nu probeerte is eigenlijk een harde schijf koppelen aan bijvoorbeeld een pcmonitor zonder pc :)

Oke, laat ik het dan zo zeggen, is er een harde schijf met besturingssysteem die aan te sluiten is op tv en zo ja .. waar zijn die te koop?

Op een harde schijf in een pc staat zowieso een besturingssysteem maar er is ook de nodige hardeware nodig. Als je een harde schijf wilt gebruiken voor films te zien op tv ga je altijd een derde apparaat nodig hebben. Je tv is niets meer als een output (randapparatuur). Je kan wel dit soort schijf gebruiken wat in principe een soort van mini pc is.

Laatst bewerkt:
Op een harde schijf in een pc staat zowieso een besturingssysteem maar er is ook de nodige hardeware nodig. Als je een harde schijf wilt gebruiken voor films te zien op tv ga je altijd een derde apparaat nodig hebben. Je tv is niets meer als een output (randapparatuur). Je kan wel dit soort schijf gebruiken wat in principe een soort van mini pc is.

Thx voor de link! Heb een beetje zitten kijken (heb er niet zoveel verstand van) maar deze 2 lijken me wel redelijk voordelig. http://www.pixmania-pro.nl/nl/nl/memup/externe-harde-schijf-medi/563329/fiche.html#tech-desc of http://www.pixmania-pro.nl/nl/nl/493072/art/storex/club-mpix-355-500-gb-usb.html

Wat is jullie reactie op deze 2?? En passen deze eigenlijk wel op mijn tv?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan