Harde schijf ACCES DENIED

Status
Niet open voor verdere reacties.

sarah22

Gebruiker
Lid geworden
28 feb 2008
Ik heb sinds voor korte 1 harde schijf gehad namelijk de C: schijf,
sinds een week heb ik er precies naast een tweede bij gekregen genaamd Q:.
nou weet ik niet wat ik gedaan heb om die te verkrijgen maar ik heb hem .
Nu wou ik vandaag filmen branden maar krijg de melding dat me harde schijf vol zit wat bij de C: schijf dus niet het geval is.
dus bekijk ik de DVD Ram D: schijf en daar staat dat ie vol zit zo wie de Disquette schijf A en de harde schijf Q: .
Ik heb de DVD schijf geopend maar die is leeg maar hij geeft wel weer dat ie vol zit nu probeer ik de Q: schijf te openen maar krijg de bericht Niet Toegankelijk, toegang geweigerd
Ik kan die harde schijf niet openen noch formatteren en in de veilige modus is deze schijf niet eens te zien behalve de C: schijf wat kan ik doen?

Hoi,
heb je evt. een multi kaartlezer in je pc? Welk OS heb je?

Wat bedoel je met een multikaartlezer?
ik ken me er niet goed mee uit hoe kan ik erachter komen of ik er 1 heb?
Ik weet niet precies wat een os is maar ik gebruik windows xp professionel zo wie fiarfos aals zoekmachine is dat het wat je bedoelt met os

Laatst bewerkt:
OK je hebt Windows Xp Pro, dat is wat ik bedoelde met OS (operating system).
Dat van die multi kaartlezer dat zit aan de voorkant van je pc,tenminste als je een desktop hebt, onder de cd/dvd lade(n). Daar kun je geheugenkaartjes van verschillend formaat in kwijt, b.v. van je fototoestel enz. deze worden in je verkenner ook weergegeven als schijfstations vandaar.
De vraag is nu of je zo een ding in je pc hebt i.v.m. het beantwoorden van je vraag.

OK je hebt Windows Xp Pro, dat is wat ik bedoelde met OS (operating system).
Dat van die multi kaartlezer dat zit aan de voorkant van je pc,tenminste als je een desktop hebt, onder de cd/dvd lade(n). Daar kun je geheugenkaartjes van verschillend formaat in kwijt, b.v. van je fototoestel enz. deze worden in je verkenner ook weergegeven als schijfstations vandaar.
De vraag is nu of je zo een ding in je pc hebt i.v.m. het beantwoorden van je vraag.
Oh ok nee ik heb geen kaartlezer in mijn computer alleen waarmee je diskettes kan lezen en dvds dat is alles

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan