Harde schijf beveiligen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gary332

Gebruiker
Lid geworden
24 dec 2009
Hallo Allen,

Ik ben nieuw hier.
zoveel help forums op het net te vinden, maar heb me maar bij HELPMIJ.NL aangemeld.

Oke mijn vraag... ik heb 2 interne harde schijven in mijn pc. 1 schijf wil ik hiervan beveiligen, hiermee bedoel ik dat alleen ik er in kan ivm een wachtwoord/code.

Ik heb al op internet gezocht maar helaas kan ik hierover niets van vinden, het is er wel maar niet een uitleg hoe een interne schijf te beveiligen onder OS Windows 7.

is er iemand die mij hiermee kan helpen:confused:

Alvast bedankt,

Gary.

Even zit er denk ik niet in ;). Ik heb mijn 500 gigabyte schijf beveiligd, en daar was hij een uurtje of 6 mee bezig, heb dus wat geduld ;)

Hallo Coenraad,

Bedankt voor je link.
helaas het is me niet gelukt, weet iemand nog een goeie uitleg hoe het te doen ben nog steed opzoek op google maar niets te vinden (windows 7):confused:

Gary

Kan je uitleggen wát er niet lukt? Het is namelijk een vrij simpel programma. Dus:
- Welke van je twee schijven wil je beveiligen? Degene met windows erop, of degene met alleen maar data?
- Waar loop je de mist in? Er staat een zeer goede handleiding op de officieele truecrypt site (zie een aantal posts hierboven), wat snap je daar niet aan?

We willen graag helpen, maar je moet daarvoor wel even aangeven waar je precies de mist in gaat ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan