Harde schijf bijna vol met spellen van Steam

Status
Niet open voor verdere reacties.

mickske1978

Gebruiker
Lid geworden
2 jun 2011
Mijn C schijf is bijna vol met spellen die via steam gekocht zijn. Nu wordt mijn pc steeds trager. Kan ik die spellen overzetten? Of moet ik een grotere C schijf aanschaffen en alle data overzetten? Wat kan ik het beste doen?

Is die C: schijf je enigste partitie, of heb je wellicht meerdere partities.
In het laatste geval zul je je schijf aan moeten passen met een partitiemanager, anders moet je de hele toestand opnieuw installeren.

Als het je enigste is, ( C ) zul je aan een grotere moeten en een image naar je nieuwe schijf moeten zetten en dan erin zetten.

Of een tweede schijf erbij zetten en in het vervolg de boel daar moeten installeren.

Nee, ik heb meerdere partities. C- harde schijf D is DVD speler E is games (staat helemaal niets op),F is documenten G is muziek.
Kan ik die spellen zo overzetten van c naar E? of moet ik dan alle spellen opnieuw installeren> Zo ja, ik heb ze al gekocht, kan ik ze dan opnieuw installeren maar dan op de E schijf?

Je moet je partities dus opnieuw indelen.
Een goed ( freeware ) progamma hiervoor is:
http://www.partition-tool.com/personal.htm

Lees wel even de manual om te voorkomen dat je de boel opnieuw moet installeren.
Ergo met dit progamma vergroot je je C partitie.
Dus kun je weer even voorruit.

Nee, je begrijpt t verkeerd. De C schijf is 1 harde schijf de overige partities zijn van een andere harde schijf.

In dat geval raad ik je aan om toch te overwegen de progamma's cq spellen opnieuw te installeren op tweede schijf.
Je kunt je instellingen ( spellen die je gesaved hebt ) overnemen op de tweede partitie.

Spellen gekocht op Steam kun je altijd opnieuw downloaden en installeren.

volgens mij kan je ook je "steamapps" folder kopieren en als je steam op de andere schijf geinstalleerd heb weer plakken

Topics van meer dan drie maanden oud, mogen met rust gelaten worden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan