Harde schijf bijna vol

Status
Niet open voor verdere reacties.

pro pizza

Gebruiker
Lid geworden
24 dec 2007
Berichten
454
Hallo,
mijn harde schijf is bijna vol, maar ik weet niet precies welke bestanden het meeste ruimte in beslag nemen dus mijn vraag is: is er een programma waarmee je kunt zien wat de grootste bestanden op je pc zijn?
Mvg, Ruben
 
Easycleaner:

easycleaner.gif


Bij "Space usage" kun je dat zien ;)

Hier te downloaden.

Succes!
 
Ok, ik hij is aan het zoeken, ik zie wel even :D toch bedankt.. wat anders kan dit programma? of is het hetzelfde als CCleaner
 
Er staat een map met de naam FPScreator in een map in Couments and settings\****\incomplete, kan ik deze verwijderen? of is dat neit veilig?
Mvg, Ruben
 
En de map contact in dezelfde map als waar incomplete staat, kan ik die contacts ook uit de map verwijderen?
 
Gebruik je limewire/frostwire? Dan heb je ws dat FPSCreator half gedownload daarmee, en als je het niet meer verder wilt downloaden, kun je dit verwijderen ;)
 
Oké, dank u, en de andere 2?
(ik heb idd limewire, maar naar mij weten nooit FPS creator daarmee gedownload, wel met utorrent d8 ik. :p)
Mvg, RUben
 
Oké, wat is het nut van die map als ik vragen mag?
Mvg Ruben ;)
 
en de bestanden uit de map C:\Documents and Settings\****\Local Settings\Application Data\Downloaded Installations

Kan ik die bestanden verwijderen? Er staan 2 bestanden in (.msi extensie) van 2 spellen van Outspark die ik gespeeld heb..

Mvg, Ruben
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan