harde schijf doet raar??

Status
Niet open voor verdere reacties.

banana

Gebruiker
Lid geworden
22 nov 2008
Hoi iedereen,
mijn harde schijf doet een beetje raar de laatste dagen. Vandaag bijv. heb ik niets gedownload of op mijn computer gezet en toch had ik vanochtend nog 414 gb schijfruimte vrij en nu nog maar 398 en zo gaat het de laaste dagen steeds (ik heb de schijf ook pas 5 dagen dus eigenlijk vanaf het begin). eergister stond er 432 gb vrijeschijf ruimte en die dag erna 414 en nu 398. Ok, ik heb nog wat gb's te gaan maar toch gaat er iets niet helemaal goed lijkt mij.

ik wilde de schijf eerst proberen te defragmenteren in windows maar dan gebeurde er niets. Daarna probeerde ik het met defraggler en die zegt na 1 seconde:
"opbouw van bestandslijst is niet geslaagd"

Dus mijn vraag:
Waarom krijgt mijn hardeschijf elke dag vele gb's minder vrije ruimte zonder dat ik iets download of er op zet??

nee, het zijn geen backups maar ik weet inmiddels al wat het is denk ik.

ik had in de voorgaande dagen wel 2 keer geprobeerd GTA 4 te downloaden maar omdat het te langzaam ging stopte ik de download en heb ik geklikt op "verwijder torrent + gegevens" maar hij heeft dan al zeg maar die 15 gb gereserveerd voor GTA 4. want toen ik klikte op schijfopruiming stond er dat er in mijn prullenbak 25gb zat. die heb ik leeggemaakt en nu klopt het weer.

maar ik kan nog steeds niet defragmenteren met defraggler

Hoezo gebruik je niet het gewone windows programma daarvoor, en doet deze het wel?

Het kan overigens ook zijn dat Vista gewoon herstelpunten maakt, daar hoef je je geen zorgen om te maken dus, aangezien hier een maximum aan zit.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan