Harde schijf en SDcard niet herkent

Status
Niet open voor verdere reacties.

jan007

Gebruiker
Lid geworden
29 aug 2001
Hallo

Ik heb een clean install gedaan met win7 ultimate op mijn laptop. Nu herkent hij een SDcard poort niet en ook mijn 2e harde schijf ziet hij ook niet. In mijn Bios staat wel alles keurig zijn plek.

Hieronder staan de gegevens die bij apparaten beheer staan:

Merk laptop: Sony Viao VGN-AR51SU

Deze stuurprogramma's mis ik.

Intel(R) ICH8M-E LPC Interface Controller - 2811

PCI-bus 8, apparaat 4, functie 0

help mij.....

Je kunt hier de Vista drivers downloaden (ik neem aan dat Vista 32-bit werd bijgeleverd, download "Original Drivers Package").

Als je zelf ook de 32-bit versie van W7 hebt geïnstalleerd zou je het ermee moeten redden, omdat de drivers van Vista en W7 hetzelfde zijn. Er zijn bovendien geen updates vanuit Sony voor uitgekomen (zie 'tabblad' Updates op die pagina, daar worden geen drivers genoemd).

Succes,

Tijs.

Hoi,

Ik had deze gevonden maar ik heb de 64 bits versie WM7. In heb op mijn Viao helaas geen vista staan en heeft er in het verleden op gestaan maar helaas:o:confused:

Tsja, ik zie dan niet echt een mogelijkheid, behalve het installeren van de 32-bits versie, en dan de drivers gebruiken.

Tijs.

Wel gek want hij herkent wel de schijf waar windows op geinstallerd is. Staan die drivers dan niet op de installatieschijf?

Inderdaad niets werkt...
heb nu een 32 bits versie. SD kaart werkt wel maar de schijf nof steeds niet. Ga daar een nieuwe topic voor aanmaken.

Mooi dat je een deel van de problemen hebt opgelost nu. Goed plan om voor de herkenning van je 2de schijf een eigen discussiedraad aan te maken.

Als je dat nog niet gedaan had: Sluit even deze discussiedraad af door te klikken op "Vraag is opgelost" in het vakje "Status van de vraag", iets verder naar beneden rechts op deze webpagina.

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan