Geachte
Ik zit met een probleem.
Mijn harde schijf van 40 GB. is verdeeld geraakt in wel 5 partities.
Er zit een partitie bij van maar 8 mb. Deze (8 mb.) is niet eens te benaderen.
Nu zou ik gaarne de gehele harde schijf willen formateren naar 1 partitie.
Ik ben in het bezit van Norton Partitiemanager 8.05, maar als ik bijvoorbeeld partities wil samenvoegen of verwijderen, of partities wil wijzigen,dan lukt dat in het scherm wel, totdat de pc opnieuw dient op te starten, dan gaat de pc tijdens het opstarten het gevraagde verwerken. Dat gaat altijd fout. Altijd dezelfde melding dat er een fout is opgetreden waardoor het wijzigen moet worden afgebroken.
Weet er iemand een manier om bijvoorbeeld de gehele harde schijf in 1 keer opnieuw te formateren, zodat ik maar 1 partitie over heb van 40 GB.?
Bij voorbaat dank
Groetjes Notaris
Ik zit met een probleem.
Mijn harde schijf van 40 GB. is verdeeld geraakt in wel 5 partities.
Er zit een partitie bij van maar 8 mb. Deze (8 mb.) is niet eens te benaderen.
Nu zou ik gaarne de gehele harde schijf willen formateren naar 1 partitie.
Ik ben in het bezit van Norton Partitiemanager 8.05, maar als ik bijvoorbeeld partities wil samenvoegen of verwijderen, of partities wil wijzigen,dan lukt dat in het scherm wel, totdat de pc opnieuw dient op te starten, dan gaat de pc tijdens het opstarten het gevraagde verwerken. Dat gaat altijd fout. Altijd dezelfde melding dat er een fout is opgetreden waardoor het wijzigen moet worden afgebroken.
Weet er iemand een manier om bijvoorbeeld de gehele harde schijf in 1 keer opnieuw te formateren, zodat ik maar 1 partitie over heb van 40 GB.?
Bij voorbaat dank
Groetjes Notaris