Harde schijf formateren

Status
Niet open voor verdere reacties.

adje30

Gebruiker
Lid geworden
2 feb 2001
Berichten
218
Hallo,

Ik heb een desktop hp pavilion 7965, ik heb een probleem op mijn pc waardoor hij gigantisch traag is. Wat er aan scheelt weet ik niet maar wil hem toch graag formateren (is er ook wel aan toe). Nou wil het zo zijn dat XP vast op de harde schijf staat (aparte partitie) en die kun je niet 123 verwijderen, nou wil ik met "HP PC System recovery" de harde schij formateren wat ik altijd deed met dit programma maar het werkt nu niet meer op 1 of ander manier, ik kom op den duur bij de optie "Herinstalleren van het systeem > zonder formateren", maar de beschrijving daaronder geeft aan dat de schijf wel wordt geformateerd maar daawerkelijk gebeurt dit dus niet. Wat kan het probleem zijn? En hoe zou ik eventueel XP geheel van de harde schijf af kunnen krijgen?

Bedankt alvast voor je reactie.
 
Zou je eventueel echt helemaal willen formateren dan kan je een xp cd gebruiken(iemand lenen?en dezelfde versie)en daar vandaan opstarten.
Je kunt dan een complete format doen,en dan dus weer een schone instalatie met je eigen key.
Let wel:eventueel voorgeinstalleerde software door de fabrikant ben je dan ook kwijt
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan