harde schijf formatteren

Status
Niet open voor verdere reacties.

in my life

Gebruiker
Lid geworden
19 dec 2007
hoi,

ik heb een laptop die vol staat met vanalles waarvan ik van de helft niet meer wat wat het is :P. ik zou hem graag willen formateren. alleen heb ik 1 probleem er zat GEEN windows vista bij geleverd. het besturings systeem staat op dezelfde schijf als die van al mijn bestanden. Ik zou hem kunnen wegberengen en iemand anders het laten doen.. maar weten jullie toevallig iets hoe het misschien kan? niet iets dat je denkt wat werkt maar echt werkt graag :P

alvast bedankt

Staat er geen recovery partitie op dan of heb je er geen recovery CD bij gekregen dan?

niet iets dat je denkt wat werkt maar echt werkt graag
Da's vrij simpel?
De map my documents brand je naar 1 of meerdere DVD's en vervolgens leen je een Vista cd van iemand en installer je vista opnieuw. Bij de installatie kun je aangeven dat je eerst wil formatteren. Je moet natuurlijk wél een Vista key hebben..................

Laatst bewerkt:
hij wil hem zelf ook niet laten formatteren, hij zegt: het besturings systeem staat erop en dan moet ik op ok klikken en gaat ie weer weg XD, dus ik denk dat ik hem maar weg moet brengen...

Ik schrijf niet voor niets dat je moet starten met een CD van Windows. Dán kun je tijdens de opstart wél de schijf formatteren.

over welk merk laptop praten we eigenlijk?
meestal staat er een recovery partitie op de harddisk die je kunt gebruiken.
en anders doen wat pasja typt.

mare, ik ga morgen op vakantie voor 5 dagen XD dus ik zie dan wel weer :P heb het niet zo goed getimed dit topic :P

veel plezier met de vakantie en tot horens ......:thumb:

bedankt XD, ik zal wel op opgelost klikken en over een week opnieuw ff posten :P anders geven mensen antwoord met vragen erbij en krijgen ze toch geen antwoord terug. denken ze dat ik een 1dags vlieg ben XD

Ik ben niet zo thuis in allerlei www afkortingen, wat betekent (XD)? (Even voor mijn nieuwsgierigheid)

smiley_XD.gif

XD :P dat is zegmaar als je lacht :P ik lag veel XD

dat poppertje is hem XD dat ogendicht lachend kijkend ding :P links bovenaan

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan