Harde schijf Fujitsu

Status
Niet open voor verdere reacties.

LindaTe

Gebruiker
Lid geworden
29 feb 2004
Hallo,

Ik heb een paar vragen over de harde schijf van mijn laptop.

De harde schijf is waarschijnlijk niet helemaal goed meer aangezien in het logboek diverse fouten staan met de beschrijving:

Beschadigd blok in apparaat\device\harddisk0\D.

Kan ik dit op één of andere manier herstellen ?

De volgende vraag is:

De harde schijf die er nu in zit is een Fujitsu MHT2040ATmet 40 Gb.

Ik heb een nieuwe harde schijf van Fujitsu. Deze is 60 Gb, maar de code wijkt af van de oude. Er staat op: MHW2060AT.

Weet iemand of er veel verschil tussen deze twee schijven zit ? Met andere woorden:
kan ik de nieuwe schijf zonder problemen in mijn laptop plaatsen of ben ik verplicht om hetzelfde typenummer te gebruiken ?

Alvast bedankt.

Linda

Hallo Modag,

Bedankt voor uw anwoord.

Weet u ook wat het verschil is tussen de twee schijven ?

Er zit een behoorlijk prijsverschil tussen de twee schijven en graag wil ik weten waardoor dat komt.

Alvast bedankt.

Goedemorgen,

Ik heb even gekeken voor je maar er zit geen verschil in de hd behalve de grote dan
(40 gig om 60 gig).
Ik weet niet wat het prijsverschil is maar anders is een ander merk misschien ook nog wel een optie.
Ik kan het de prijsverschil niet zien want ik vind zo gauw allleen een prijs van de 60 gig

Modag

Goedemorgen Modag,

De MHT2060AT heeft een prijs van 487 euro en de MHW2060AT kost 60 euro zoals je al had gezien.

Ik vind het zo vreemd,dat er zo'n groot prijsverschil in zit.

De MHW2060AT heb ik al gekocht, maar ik zag later pas dat er een letter in het typenummer anders was. Daarom vroeg ik me af of ik deze harde schijf er wel in kon zetten.Zoals je al zei heeft het verder geen consequenties.

Nu ben ik gerustgesteld.

Bedankt.

Linda

Hoi,

Mag ik vragen waar die prijs vandaan komt

Modag

Hoi,

Ik heb even geinformeerd voor je kreeg een warrig verhaal die dure is niet meer leverbaar
en de opvolger is 3 x zo goedkoop maar deze die nu hebt is ook geen probleem dus inbouwen maar.
Heb je nog belangrijke gegevens op de schijf staan?

Modag

Modag,

Hartelijk bedankt voor de hulp.

De belangrijkste gegevens heb ik gekopieerd naar een externe harde schijf. Die kan ik dus terugplaatsen op de nieuwe schijf.

Heeft u toevallig nog tips voor het inbouwen van de nieuwe harde schijf in mijn laptop of dingen waaraan ik moet denken ?

Linda

Hoi,

Ik zou als ik hem inbouw helemaal stroomloos gaan dus ook even de accu eruit en dan inbouwen.
En heb je recoverie cd-rom dit in verband met drivers etc.

Modag

Modag,

Oke, zal ik doen.

Ik heb de benodigde cd met drivers.

Hartelijk bedankt voor de hulp.

Groetjes,

Linda

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan