harde schijf is niet toegankelijk, parameter is onjuist

Status
Niet open voor verdere reacties.

ajaxboy

Gebruiker
Lid geworden
5 jul 2009
Beste iedereen,
Mijn samsung g2 portable 250gb is niet toegankelijk. Hij was fat32 en ik probeerde hem om te zetten in ntfs. Daar is iets fout gegaan, volgens mij dacht ik dat het was vast gelopen en had ik het daarom afgesloten. Toen kreeg ik gegevensfout cyclische redundantiecontrole als ik hem probeerde te openen. Nu krijg ik dat niet meer maar: G:\ is niet toegankelijk. De parameter is onjuist. Ik heb al geprobeerd het 1 en ander te redden met getdataback maar die loopt steeds vast. Als ik recuva doe dan vind die met normaal scannen niks en met uitvoerig scannen blijft die constant op 0% hangen. Ook deze pc loopt vaak vast als ik iets met G:\ probeer te doen. Bij schijfbeheer staat het bestandssysteem op raw. Ik hoop dat jullie kunnen helpen. Op een andere computer krijg ik hetzelfde. Mijn laptop draait op windows 8.
Met vriendelijke groet,
Ajaxboy

Laatst bewerkt:
Ik denk dat van de HD eerst de nog bestaande partitie(s) verwijderd moet worden en daarna dan een nieuwe partitie erop zetten.
Dat kan met een tooltje als Easeus partition master (gratis): http://www.partition-tool.com/

Onnodig denk ik om te vermelden dat alles wat op die HD staat dan defintitief weg is.

Dus als ik jou goed begrijp is er geen mogelijkheid om mijn bestanden terug te krijgen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan