Hallo allemaal,
Na wat zoek werk nog geen antwoord op mijn probleem.
Het volgende is er aan de hand...
Ik heb hier een 250gb harde schijf van western digital.
Deze zit helemaal vol met bestanden, foto's video's programma's en andere nodige spullen voor me werk.
Deze heb ik via een connector altijd aangesloten gehad en gebruikte het als externe harde schijf zonder behuizing.
Heeft het altijd fijn en goed gedaan.
Tot ik hem deze week weer nodig had en hem wilde aansluiten.
De Pc of laptop ziet hem wel, maar hij geeft aan dat hij onleesbaar is, en de hdd maakt geen geluid zoals hij altijd wel deed.
Ik heb al enkele programma's geprobeerd om te recoveren maar niks kan dit apparaat vinden.
Wat kan ik het beste doen om toch mijn bestanden terug te krijgen en deze veilig te stellen?
Alvast hartelijk dank voor de moeite.
Met vriendelijke groet,
Darcey
Na wat zoek werk nog geen antwoord op mijn probleem.
Het volgende is er aan de hand...
Ik heb hier een 250gb harde schijf van western digital.
Deze zit helemaal vol met bestanden, foto's video's programma's en andere nodige spullen voor me werk.
Deze heb ik via een connector altijd aangesloten gehad en gebruikte het als externe harde schijf zonder behuizing.
Heeft het altijd fijn en goed gedaan.
Tot ik hem deze week weer nodig had en hem wilde aansluiten.
De Pc of laptop ziet hem wel, maar hij geeft aan dat hij onleesbaar is, en de hdd maakt geen geluid zoals hij altijd wel deed.
Ik heb al enkele programma's geprobeerd om te recoveren maar niks kan dit apparaat vinden.
Wat kan ik het beste doen om toch mijn bestanden terug te krijgen en deze veilig te stellen?
Alvast hartelijk dank voor de moeite.
Met vriendelijke groet,
Darcey