harde schijf leeg maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

dirkandries

Gebruiker
Lid geworden
8 jul 2008
hee,
ik zoek een manier hoe je snel alle programmaas van je hardeschijf af kan gooien maar windows moet er wel op blijfen

alvast bedankt

Een uninstaller gebruiken die meerdere programma's tegelijk kan deïnstalleren maar dan gebeurt het dus nog steeds 1 voor 1 dus snel is het niet altijd.

Eventueel kan je er ook voor kiezen 1malig windows te formatteren en daarna meteen de belangrijke bestanden die niet tot programma's behoren op een andere partitie te plaatsen.

Daarna een extrasoftwareloze windows backuppen zodat je deze elke keer kan terugzetten wil je alle programma's erafgooien. Moet je natuurlijk wel steeds dezelfde pc blijven gebruiken hiervoor.

Dit kan naar mijn weten niet in een keer. Je moet elk programma een voor een doen.

Wel kun je een back-up maken van je belangrijke bestanden en dan de c schijf formatteren.
Instaleer Windows vervolgens opnieuw en zet je belangrijke bestanden terug d.m.v. de back-up.

We horen nog van je :thumb:

Laatst bewerkt:
Er bestaan wel programma's waarin je meerdere programma's kan aanvinken en deze allemaal achter elkaar laten installeren, het kost evenveel tijd maar spaart werk...

Ik gebruikte er vroeger 1 maar vind 'm niet meer, in ieder geval vind je er zeker als je goed zoekt op uninstallers...

wat zijn de belangrijke bestande voor windows xp die er zeker op moeten blijfen staan

want anders ga ik de oude windows cd nog ergens van daan vissen om hem gewoon op niew te instaleren

Ik denk dat dat het beste is... Heb je meteen een clean register zonder (de)installatiefouten...

alleen ben ik niet echt goed in het instaleren van windows (um 0 ervarign :o ) hoe gaat het moet je dan gewoon de cd er in propen en dan geeft die het wel aan of ...

Als je twijfelt probeer het dan eerst een keer te virtualiseren: download virtualbox en maak een virtuele pc aan waarin je de windows installeert.

Of je maakt een image van je huidige systeempartitie, als het mislukt kan je die altijd terugplaatsen...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan