Harde schijf leeg maken.

Status
Niet open voor verdere reacties.

a1mat

Gebruiker
Lid geworden
13 jul 2001
Hallo,

Ik wil mijn oude PC over doen aan een vriend, maar op welke mannier kan ik het beste mijn harde schijf leeg maken?
Is hiervoor een Nederlands programma? (Engels ben ik niet zodanig meester, dat alles duidelijk is)
Of is er nog een andere mannier?
Wie kan mij adviseren?

Bij voorbaat dank.

Mathieu

Je kan de belangerijke bestanden backupen en dan een herinstallatie doen van Windows
Dat is de snelste oplossing

Weet wel dat je dan ook je drivers kwijt ben,he.
Formateren.

@ apple. jij net eerder.

Die kun je zo van je fabrikant moederbord enzz afplukken ;)

Tja, ik denk dat je daat wel half uur mee bezig bent maar dan heb je ze ook ;)

Hallo Applefaq
Kun je de regel : "een herinstallatie van Windows doen" wat toelichten?
Ik hoef geen belangrijke bestanden te bewaren. Alles kan eraf.
Door een herinstallatie te doen van Windows ben ik dan alles kwijt?
Kan ik van te voren niet de drivers op een cd branden Of zijn die niet te vinden?
Graag nog wat info,want ik ben op dit gebied een leek.

Groetjes Mathieu

Vertel eens welk moederbord je hebt. en Ver?
Alshet een oud bord is, heeft iemand de drivers op cd,misschien

Windows cd/dvd erin dan de schijfen/schijfen helemaal formateren !! let wel op als je wat wil bewaren zet dat dan op usb of externe hard disk !!! dan een schone instalatie en klaar
er staat nu een nieuwe versie van windows op je pc ;)

Je kan je harde schijf formatteren, (alles gaat weg,je moet windows opnieuw installeren) .. hier heb je de cd van je pc nodig. Als je belangrijke bestanden wilt houden en gewoon alle onbelangrijke bestanden wilt verwijderen,neem je pc dan mee naar mediamarkt...het kost 40 euro om je hele pc schoon te maken. Na 1 week mag je m komen ophalen...zo heb ik het gedaan.

Mvg,Lotad3000

Vind ik best duur voor alleen een pc schoonmaak + dat je hem een week kwijt bent :confused:
Als je toch geen belangerijke bestanden hebt of wil bewaren lijkt mij formateren en er opnieuw opzetten een makkelijk en slim idee

Hartelijk dank voor jullie reactie.

Ik ga de harde schijf formatteren en windows opnieuw installeren en dat zal wel lukken.

Groetjes Mathieu

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan