harde schijf maximaal bestands groote 4GB

Status
Niet open voor verdere reacties.

radical03

Gebruiker
Lid geworden
25 jan 2009
Ik heb een externeharde schijf gekocht van 640 GB maar Als ik een backup wil maken komt er het bericht dat er onvoldoende ruimte is en dat de maximale verplaatste bestandsgroot 4GB ofzo iets is.

hoe kan ik dit oplossen dat ik wel backups kan maken?

en ook als ik mijn pc opstart en mijn harde schijf steekt in dan wil hij niet opstarte blijf hij heleetijd bij zijn beging scherm staan. hoe kan ik dit oplossen om moet ik hem altijd uittrekken als ik mijn pc afsluit?

en moet ik altijd mijn harde schijf afzetten(uit het stopcontact trekken) of kan het geen kwaat dat hij altijd opstaat.

ja dat had ik ook gelzen op de cd wat is dat juist? en is er geen kans op beschadiging van mijn bestanden?

ok bedankt:D

en weet jij ok hoe het komt dat mijn pc niet opstart met de hardeschijf er in?

en kan ik gemakkelijk games vanop mijn hardeschijf runnen? en ze van mijn c schijf wissen?

Laatst bewerkt:
niet alle games doen het via een externe harde schijf, maar gelukkig een heleboel wel =D

Ik ken pc's die niet opstarten als er een usb stick of externe harddisk is aangesloten en ik heb nog nooit kunnen vinden waar dat aan ligt.
mischien dat de pc een proces op de externe schijf aanvraagt ofzo
Mijn advies: zet je externe harddisk uit met de schakelaar of trek hem uit het stopcontact voor je opstart.
Het is altijd beter een externe harddisk uit te zetten als je hem niet gebruikt. dat is beter voor de levensduur.

hey lukt me niet om mijn schijf te converteren. als ik alles uitvoer en de naam van mijn schijf heb ingegeven dan doet hij volumecontrole. en dan heeft hij een fout bij de schijf gevonden maar zal de fouten niet herstellen omdat de controle zonder parameter is uitgevoert. en dan meld hij dat hij het niet heeft geconverteerd.:S

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan