Harde schijf niet vol

Status
Niet open voor verdere reacties.

Argideus

Gebruiker
Lid geworden
3 jan 2012
Hallo beste mensen mijn harde schijf is niet vol maar toch staat er een rood balkje van 1,39 gb van 39 gb beschikbaar wat moet ik doen om het wat ja weer normaal laten maken en/of leger moet maken

Oh ok is goed maar toch kan ik bestanden grote bestanden ja niet downloaden

Bedoel je bestanden groter dan 4GB? Zo ja, is de schijf dan als FAT32 geformatteerd?

Ja hij is 39 gb groot

Nou ja het is iets van 1 gb groot

Laatst bewerkt door een moderator:
Dan zal het bestand zelf groter zijn, de opgave is dan 1 gig. en afgerond.
Niets meer schoon te maken met die Ccleaner?

Wat doe je met deze pc? En wat staat erop, win XP of win 7. (beter lezen femke, haha, je topic staat in Windows 7, dus heb je Windows 7.)
Als je een HD hebt van 39 GB. en er is maar 1,39 gb. over, dan kan je niet veel meer doen. Dan is downloaden van grote bestanden helemaal uit deze boze, want dat gaat niet passen.

Oplossing? Zet een nieuwe HD van meer GB in je pc, of zet op de HD van 39 GB. alleen het besturingssysteem en zet al je andere bestanden op een andere HD (intern of extern)

Laatst bewerkt:
Nou er is niks meer schoon te maken met ccleaner en hoe kan ik het dan dat doen het met intern of extern brengen

Simpel.
Je koopt een externe HD en daar zet je al je bestanden op die je wil bewaren. Dan als je dat gedaan heb, schoon je je (huidige) HD op waar Win 7 op staat. Alleen het besturingssysteem laat je staan. Of als je een officiële win 7 cd hebt, installeer je deze opnieuw nadat je de HD hebt geformatteerd.
Of, je staat een recoverypartitie op je pc zodat je de pc naar fabrieksinstellingen kan zetten.
De externe HD kan je dan gebruiken voor al je bestanden, mappen met documenten enz. enz.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan