Harde schijf onbereikbaar

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jan.cuijk

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
4 okt 2005
Hallo,

Sindts ik norton antivirus 2005 heb geinstalleerd lijkt het erop dat een van mijn harde schijven niet bereikbaar is.
als ik via "deze computer"naar de (in mijn geval) E: schijf wil gaan dan krijg ik een pop-up met de melding "deze schijf is niet geformatteerd, wilt u hem nu formatteren"

Weet iemand of dat het met norton te maken kan hebben? er staan veel gedownloade filmpjes op dus misschien ziet het programma daar een gevaar in?

Groet,
Jan

Oops :) wat Norton met je schijf heeft uitgevreten weet ik niet, maar niet veel goeds!
Ik vrees dat je alles kwijt bent wat er op de HDD staat, en dat je het mbv Data Recovery terug moet halen!
De melding dat je schijf niet geformateerd komt overigens niet van Norton, maar van Windows zelf.

welkom op het forum:

Is de HDD wel te zien in schijbeheer!!!!!!!!!!!

klik met rechts op deze computer > beheren > schijfbeheer.

Zie je de schijf wel in je Bios,of tijdens het opstarten?
Pas de kast open gehad?
Druk de kabels eens goed aan.
Hij kan niet zomaar weg zijn!

Hij is niet weg, Windows geeft alleen maar aan dat de schijf niet geformateerd is. Dat staat er volgens mij :)

ik heb net hetzelfde probleem gehad toen ik de schijf (welke in mijn geval in partities was verdeeld) uit mijn pc had gehaald, er op een ander pc iets opgezet had en terug in stak, windows wou niet meer booten, en op een andere pc gaf hij hetzelfde formateerbericht dat jij uitlegde toen ik wou exploren.

Een hersteldienst heeft ons toen een (te klein naar mijn gevoel) deel data kunnen terugbezorgen, en een voor de rest lege harde schijf

met andere woorden: data was onbereikbaar geworden...

probeer het eens op te lossen met een programmatje voor datarecovery

maar doe dit niet voor je zeker bent dat je anders al je data kwijt bent.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan