Harde schijf opeens vol

Status
Niet open voor verdere reacties.

JavaNerd

Gebruiker
Lid geworden
24 jan 2009
Hey allemaal,

Het probleem spreekt al voor zich dat de hd opeens vol zit. Ik had 20 gig over en ik ging iets downloaden, maar zag dat het bestand 60gig was dus annuleerde ik het. Toen gaf Windows aan dat ik nog maar 200mb over heb op de C:\ schijf. Ik heb al ccleaner gebruikt en de laatste herstelpunten met uitzondering van het meeste recente herstelpunt wilt verwijderen gebruikt. Dit leverde slechts 8gig op:). Hoe krijg ik die overige 12gig terug i.p.v. software verwijderen. Het heeft namelijk te maken met dat bestand, maar dat annuleerde ik.
Misschien iemand een idee?

Cheers,

ccleaner verwijderd bestanden pas die ouder zijn dan 24 uur ,staat in de instelling van ccleaner

Mag ik vragen was het een torrent bestand? Verwijder in dat geval ook de torrent en ook uit het torrent download programma.

grtjs jjw

als het een torrent was mocht je pc nooit accepteren de torrent te openen....

Daar heb je ook weer een punt, niet bij na gedacht.

grtjs jjw

Omg FAIL!. Idd het was een .torrent bestand en die nam dus 20gig in. Had het probleem gevonden via het programma TreeSize en daarmee kon ik het bestand vinden.
Thx

Topic kan dicht!

Blij dat ik het bij het goed end had, het was maar een wilde gok omdat je weinig info gaf. Ben blij dat het opgelost is :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan