harde schijf probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wilie wortel

Gebruiker
Lid geworden
5 jun 2005
Hallo Mensen,

ik heb 2 harde schijven in mijn pc zitten,
op de eerste heb ik windows xp opnieuwe geinstalleerd,
maar nu als ik windows kijk bij deze computer staat mijn 2 schijven nergens en nu ben ik bang dat ik dus nu 30 gb aan bestanden kwijt ben is er een mogelijk om dat terug te halen zo ja hoor ik dat graag die bestanden zijn erg blangrijk??

alvast bedankt

waar staan ze niet ?
in je explorer of in je system management ?

staan gewoon in mappen verdeeld op de harde schijf zoals muziek en foto;s en word documenten

Je kanop 2 manieren je hardeschijf zien
dat is als je in je explorer kijkt
door bijvoorbeeld dubbel te klikken op deze computer

Het kan zijn dat je hem hier niet ziet

toch kan deze aanwezig zijn maar gebruik maken van een zelfde drive letter als je cd en/of dvd speler

door nu met je recher muisknop op deze computer te klikken en dan naar computer managent te gaan kan je kan je bij hardeschijven je drive letter veranderen

dan kan je dat in computer managent aanpassen

waar is de 2e schijf?

Ik denk dat we hier even een pas op de plaats moeten doen.
Ik denk dat je in [deze computer] rechtermuisknop en dan [beheer] kiezen.
Vervolgens selecteer [schijfbeheer] als het goed is zie je de twee schijven met de partities klik op de juiste partitie (van de schijf die je kwijt bent) rechter muisknop en kies [Stationsletter / paden wijzigen...]
Rest wijst dan een beetje vanzelf uit, denk dat ik je hier mee op de goede weg heb geholpen.

Grz Q

het punt is dat hij in hele windows mijn 2de schijven nergens vind het zijn twee aparte dus maar heb de pc vanmiddag weggebracht maar toch bedankt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan